hey alla sorter

Ja hey alla fulingar, sköningar, glada, ledsna, knasiga, snygga, söta, muttra, slitna, ruttna, gamla, unga, långa, korta, tjocka, smala, fnissiga&tussiga, lyckliga, och alla ni som är kvar.

Kom just hem från Juston och innan det var vi, kristin och reva på bio och såg Dear John. ÄNTLIGEN. Asbra var den iallfall och jag måste erkänna att en och annan tår kom. snyftsnyft. Hemma hos justo kollade vi iallfall igenom gamla yearbooks och himlans vad kul det var. haha, sött så sött.

Vi har ju alltså midwinter break om jag inte har nämnt det än så vi var lediga fredag och på måndag också. Torsdag var sista träningen och sen blev det hem till amber där jag spenderade två nätter. Älskar den familjen, Gorby's. Great great. Skypade med mamma, pappa och mest tess jättelänge igår då tessituss var hemma hos min familj westman och kekade köttfärsås (som är den bästa btw). Kul kul. Vi fick oss ett gott skratt av tess när hon säger på engelska "oh hes the fat kid" om tyler. hahah. Internt men gud vad ambers familj har skrattat åt det.

Igår åt jag också fisk för andra gången sedan jag kom hit. mhmmm. Gott var det. Inte fisk fisk dock. Alltså det var ju fisk men friterad som Chad gjorde. Imorgon ska han laga lax åt mig bara för att jag sa att jag älskar lax. Dom är så söta alltså. Lax it is.

Måndag, sista dagen på långhelgen ska jag vara med jake. Får se om jag måste stanna hemma med livia eller inte. Hon hatar att stanna hemma ensam och amy jobbar så jag kanske får den stora äran att vara hemma om dom inte hittar någon annan. Mina planer om att göra något med jake gick åt skogen tänkte jag men icke sa picke. Han får helt enkelt komma hit och chilla galeT.

Nog om detta. Jag längtar efter varma dagar nu. Helt jättetrött på snö och kallt. Uschibusch. Snart så, snart är våren här ... buuhuuuuuuuu. jag försöker iallfall intala mig själv haha.. Sova anna, sova. Love






Kommentarer
Postat av: Karin

Anna, du måste uppfostra dem när det gäller fisken. Wtf! Är förkyld och river tapet. Puss!

2010-02-21 @ 08:14:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0