hehe, seriöst nu va

Njaa, riktigt så seriösa behöver vi ju inte vara men jag säger förlåt för de alldeles för vackra bilderna nedan och så pratar vi om något annat. Vet inte riktigt vad dock ...

Amy och Tim (värdföräldrarna) åkte ikväll till Florida för att hälsa på Grandma Judy och Grandpa Fred som är där och har det bra i några månader. Så nu är vi själva hemma tills på onsdag, så typ en vecka alltså. Får se vad som händer i helgen. Livia och Landria spelar en tennis tunering men aldrig att jag ska sitta där dagarna långa. pfft. Får se helt enkelt. Imorgon kväll kommer suga k*k(förlåt) dock. Det är basketmatch i Plainwell och jag kan inte gå. Landria har tennis på kvällen och Livia vill inte gå på basketen så Jag måste stanna hemma med henne. Hon hatar att vara själv hemma. Wtf. Hon är 12 år. ååh. Ibland är hon för mycket. Jaja, nästa vecka SKA jag gå. På både den på tisdag och den på fredag.

Nästa vecka är annars också spear week och fredagen är snowcoming. Samma som homecoming som vi hade förut men på vintern liksom. Varje dag har ett tema och på fredagen är det Tiger Olympics och basketmatch och sen dansen på kvällen. Kul Kul. JAG MÅSTE HITTA EN KLÄNNING!

love


Kommentarer
Postat av: Moster Anne

Förlåt ditt språk, eh vet inte det ja!

Nu vet du i alla fall hur det är att ha en lillasyster, precis som allt annat i livet så innebär det ups and downs, ibland perks ibland inte!

2010-02-05 @ 16:21:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0