guess what

Jag gick på matchen iallfall. Kände mig lite elak mot livia men jaja. Adam och Spencer tog ut henne på middag så hon klarade sig nog. Det var bortamatch i Plainwell och det var även deras snowcoming. Jake kom och hämtade mig halv 6 och travis, sascha och dan satt också i bilen. Åkte till taco bell och mötte några andra pojkar och de käkade också. Inte jag dåra eftersom att jag och liv redan käkat halva burger king tidigare på dagen. Plainwell vann matchen men fasiken vad grymma vi va på läktaren. Det är helt sjukt vad bra vi var. Hahha, ingen idé att försöka förklara vad vi gjorde ens eftersom att ni ändå inte kommer fatta. Om jag kommer sakna detta nästa år. Kom sen hem och ligger nu i soffan och chillar galeT.

Imorgon ska jag föresten på hockeygame med sascha, eric, thorban, colleen och jake. Jake tjatade på mig hela veckan men jag sa nej hela tiden eftersom att jag inte riktigt gillar det ens(tror jag iallfall) och sen igår frågade colleen om jag ville gå. Ok då tänkte jag och sa ja till erbjudandet. Jake hade en biljett kvar så den tog jag. Han vägrar ta emot pengar dock. Americaner ...

Ha det braaaaaa, love (tog lite bilder på matchen också, inte några bra men iallfall. De kommer nog senare)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0