Fashion disaster day

Fick tyvärr inga bilder igår från pj day men idag fick vi igång kameran till efter skolan iallafall, vi gör framsteg ju! Indoor track var intällt pga snön så vi stannade kvar och satte upp "senior wall" i korridoren. Alla olika årskurser gör en storstor planch och sätter upp i skolan och sen röstas det om vilken som ska vinna. Vår kommer vinna stort. Assnygg är den. Men ja, fashion disaster day var det alltså ås alla klädde upp sig i fula kläder och massa galna saker. 



Vid vårt skååååp!



Haha, (whats up with my haaaair :S) justoo med sin korv och lan med sin mormor outfit. Jag har inte mina kläder på mig då jag just haft gym class och inte bytte om efter ;)


hungrigaaaa


och slutligen väggen, snygg va? och class officerna :)


... och en sista på juston som man uttalar justin!

Kommentarer
Postat av: Mamma Marie

Ni är ju galna men roligt verkar det:) Du kanske ska ta med lite idéer hem till Fria?

Kram Mamma

2010-02-10 @ 08:02:49
Postat av: Karin

Jag har missat en del. Förlåt! Jag får ta igen och skärpa mig. Älskar dig i alla fall!!!

2010-02-10 @ 19:02:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0