brandalaaaaarm

Hejsan hoppsan lillebror! ... eller nåt. Dagen började väldigt ... hm, intressant. Fem minuter innan skolan började satt vi vid skåpen som vanligt och fjantade oss. Brandalarmet ringer. Vi gick ut, utan jackor, och stog ute i typ fem minuter. Var arga då vi hört att någon drog i alarmet utan anledning(antagligen för att missa skolan). Vi gick sen in igen till första timmen och hade då missat två minuter av lektionen. Great. Direkt då ringer alarmet igen och vi går ut igen. Den här gången står vi ute en himla lång tid, fortfarande utan jackor, och fryser som aldrig förr. Mr. Fisher som är vår government lärare kommer ut med en jacka och frågar vem som fryser mest. JAg räcker upp handen och ropar att jag är kall! han garvar åt mig och tycker det är konstigt att jag av alla är kallast då jag kommer från scandinavien där det är kallt (?). haha, jag fick iallfall jackan, yes! (delade den med Haley dock). Jaja, efter ett himla långt tag kom det bussar och hämtade upp alla elever utanför skolan som tog oss till the middle school. Alla samlades i idrottshallen och efter ett långt taaaag igen fick vi åka tillbaka till the high school. Allarmet fortsatte att tjuta lite då och då men vi behövde inte utrymma skolan igen. Lite dramatiskt vaaa?! mhm, det tycket vi med.

Ja det visade sig iallfall att det var alarmet det var fel på och att det inte gick att stänga av eller nåt. haha glömde säga det. Inget brann!

 

Annars så röstade vi inför snowcoming court idag. Alltså vilka som blev nominerade för att gå på court på matchen och ha chans att bli kung och drottning. Amber blev en av de fem tjejerna från seniorklassen! wie :)

Hade sen en tuff träning och fick skjuts hem av Juston. Gjorde lite läxor och sen har jag kollat på Sweet home Alabama en stund och American Idol. Klockan är nio och jag är tröttttt. Ska checka fejjjan en gång och sen stänga av den här lilla saken. Love



Kommentarer
Postat av: Mamma Marie

Uppiggande med lite vardagsdramatik. Lärdomen får väl bli: lämna aldrig jackan vid brandlarm!

Kram Mamma

2010-02-03 @ 07:13:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0