basshunter

hahahahahha roligaste saken som jag helt glomt bort att beratta om och belv pamind idag i skola. haha. Basshunter ar alskad i usa. Alltsa jag kommer ihag att manga fragat om jag lyssnar pa basshunter och nej fan eller, han ar ju inte bra nagonstans sager jag da och de tittar pa mig som att jag sagt nagot konstigt och skrattar. Berattade att vi lyssnade pa det nar vi var mindre men ingen direkt gillade han. haha. Idag i omkladningsrummet kommer Sarah in med sina horlurar och ber Rachel att lyssna pa en lat. Rachel gillar laten och jag fragar vilken det ar. Sarah sager att hon tror det ar en svenksk, Mne va tanker ju jag och fattar ingenting och sa hor jag "jag kanner en bot ..." hahahahhahahahahahaha, jag borjade asgarva och berattade for dom. Men iallfall dom gillar Basshunter, av alla svenska artister sa gillar de basshunter. tss, pinsamt ju.


 

Annars sa har jag just kakat hemlagad mac&cheese och pluggat government. Som mamma sa sa hor man inget o laxor har i bloggen langre. Nej for jag har aldrig laxor langre. Eller lite men inte alls mycket och himlans vad skanot det ar. Lite test har och lite dar, och lite matte och government men thats it. Love it.

Och prom ar i typ april bara sa ni vet, kandes som att ni kanske trodde det var snart men nejnej. 24 april tror jag.

TVA VECKOR TILLS FANNY KOMMER! JAG LANGTAR IHJAL MIG NASTAN, (hur i rumpans namn stavar man ihjal(?) ar det verkligen: ihjal?)

hahah en till sak idag in the weight room pa traningen. Sunny star och snackar med nagra och jag kommer upp bakom honom och drar ner byxorna. hhaha, fan vad arg han blev. Hahhahaaa, trodde nastan att han skulle skita pa sig, eller mer att jag skulle skita pa mig. Men jag lyckades bli van med han igen efter en puss pa kinden fran mig och ett stort YES fran honom efterrat. hihi.

Och en sak till som var jattesott. Efter skolan satt jag och Thorban och nagra andra pa bankarna utanfor the gym och sa kommer Danfram och satter sig bredvid mig och sager "i just wanted to let u know that u looked really cute today, i saw u in the hall way and thought about it and i just wanted to let u know", aaw jattesot va. Hihi med ett smile sa jag tack.

Igar va jag och lan i Kalamazoo mall efter hennes tennis for att fixa min mobil. Gick in i en affar och hittade ett par skor for 5 bucks, assnygga ocksa. Typ boots, jaja, vet inte hur jag ska forklara men as glad var jag, alskar rea. Och sen gick vi in pa Forever21, vilekt vi inte skulle gjort for jag tror inte att jag gatt ut darifran en enda gang utan att ha en pase i handen. haha. omojligt. En jacka fick jag med mig iallfall. Har kollar efter en jattelange och nu slog jag till. Kandes bra. Nog med det har nu, pluugggggg och dusch vantar och sen ska jag smsa med jake hela kvallen. Love

 

Varsta jattebra va?!


Kommentarer
Postat av: Karin

Jo, i rumpans namn, så stavar man. Fast med två prickar över a. :o)

Du är tokrolig och jag älskar att läsa din blogg.

Messa på darling!

Kärlek!

2010-02-18 @ 06:32:33
Postat av: tess

JO VÄRSRTA JÄTTEBRA JACKA, me looove

2010-02-18 @ 23:21:33
URL: http://tessmanda.blogg.se/
Postat av: Mamma Marie

Jag har en kompis som säger att hon har svart bälte i shopping. Jag tror du börjar närma dig!!!

Kram Mamma

2010-02-19 @ 07:12:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0