teeeeeaaam

Så igår kväll hade vi team dinner vilket slutade med en båt tur. Najs najs. Idag hade vi en tournament(?) och jag spelade #3 singels vann en match av tre. Det sög stort. Men jag hade kul iallfall. Känns rätt okej iallfall att jag är nummer 3 singel då det är första året. Hehe. Massa god mat fanns det iallfall occh en frukt dipp som var himmelsk verkligen. Måste skaffa receptet på deeeeen!

Snart kommer brittney över, hoppas jag. Hon tar all tid i världen på sig verkligen. Just get ur but over here. Hon stannar nog över natten och ikväll åker vi nog på någon bio eller så. fuuuun. Suger dock att jag är out of energy och mina ben är som spagetti.

Britt har ni nog föresten aldrig hört om kom jag på. Hon är iallfall i 10th grade, sophmore och är hur underbar som helst. Sjuktrolig och positiv. Haha helt härlig helt enkelt!

heres a pic of the cutie



Love

Kommentarer
Postat av: Mamma Marie

Vad menas med #3 singles? Är det någon gradering av hur bra man är? Kul att det går så bra för dig i tennisen. Britta verkar vara en kul tjej, är det med henne som du spelar dubbel?

Idag blir det däckbyte och förhoppningsvis en stund i solen och kanske ett träningspass ikväll.

Kram Mamma

2010-04-18 @ 10:13:12
Postat av: Karin

Då är ni två som är helt härliga! Casper har lite feber. Han hade 39 och nåt i natt vid tolv och 38 och nåt i morse. Skulle ha tagit honom till frisören i dag. Men han har ju feber. Undrar varför. Inga symtom. Hur som helst så klippte jag honom själv. INTE lätt. Och fick bara använda saxen,ingen apparat. Så resultatet blev därefter. Hej och hå. Hoppas få använda apparaten om en stund.

Annars har vi rivit väggen mellan köket och vardagsrummet. Blev helbra!

Kramisar och pussisar.

2010-04-18 @ 11:06:51
Postat av: Karin

Umgås mycket med Brittney. Det röstar jag för. Och så en massa kärlek från din moster K.

Du är bäst. Bäst i test.

2010-04-19 @ 20:06:44
Postat av: Maggiebell

mysig blogg!

vill också dra iväg på ett utbytesår or such

2010-04-22 @ 00:07:55
URL: http://maggiebells.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0