rullar på

Så, påsken var bra föutom att jag klev i bajs och åt förmycket mat och godis som vanligt. Mycket men ändå lite har hänt de senaste dagarna. Har varit med kail och amber, shoppat, begravning, tränat, frisörbesök(blev av med halva håret ... typ) och mest chillat faktiskt.

Är just hem kommen från Great Grandpa Dales begravning och ligger och kollar på tv med lan. Och har ingen större lust att skriva ett värsting inlägg här. Ikväll blir det nog kortspel hemma hos grandma letty med amber. Love


Älskade mami!


Kommentarer
Postat av: Mamma Marie

Många nya erfarenheter får du, vet inte ens om det förekommer begravningar med öppen kista här?

Själv lyckades jag äta alldeles lagom av allt under påsken.

Det är väl bara en tidsfråga innan jag också kliver i bajs, det som göms i snö.....

Kram Mamma

2010-04-11 @ 11:07:53
Postat av: Karin

Alla ska vi kliva i bajs någon gång. Jag klev i mitt en natt när jag var full i skärgården. Men det är preskriberat. Det är låångt över tio år sedan, när jag hade segelbåt. Har jag haft segelbåt. Jo, det minns jag alldeles bestämt att jag haft.



Nästa gång ska jag kliva i hundbajs. :o)



Berätta om great grandpa Dale och om begravningen.



Kärlek! Karin

2010-04-11 @ 21:26:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0