ready for bed

Tennisen går bra men inte tillräckligt. Förlorade matchen igår och idag. Men fan vad nära det var då. tie break(?) båda matcherna ... jaja.

Nu är jag trötter och redo för sängen. Imorgon är det som sagt sista dagen för veckan och träning+springning+solning står på schemat. Efter det blir det av till amber för att slagga och på fredag ska jag amber och tammy(ambers mamma) till holland och äta världens bästa soppa och glassa på Cold stone icecream. Lite shopping kanske det blir också. Och en hämlis till mamma! hihi. Mina kära föräldrar åker föresten till gotland över helgen. Till det söta huset. åååh vad jag längtar till sommar på gotland. Ha det så mysigt där borta på ön och gosa i stugan för mig också. Jag älskar er.


oh so cuuuute!


Kommentarer
Postat av: Karin

Du menar "Jag är superbra på tennis redan, och jag kommer bara att bli bättre och bättre hela tiden"? Eller hur? :o) Puss å kram!

2010-04-29 @ 06:16:16
Postat av: Kicki

"Föräldrarna söta", jag tycker de ser galna ut, jag!

2010-05-06 @ 18:58:56
Postat av: tess

hEmlis heter det annsi. ;)

2010-05-06 @ 19:24:37
URL: http://tessmanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0