kina och biomyyyys

Japp idag åker vi barn till ett annat land. Iallafall i våra tankar. Drar till holland för att käka kinamat och sen gå på bio, the last song med Miley Cyrus. Några säger att det suger och andra säger att den är bra, så vi får väl vänta och se helt enkelt. Det blir jag, landy, amder och kail!

Första dagen på spring break och jag har bara legat hemma och kollat på laguna beach. Klockan tre var det dags för tennis practice i två timmar och sen en trip till kanarieöarna för att bättra på brännan inför prom. Ja gud vad vi ska/har rest idag. Kanarieöarna och kina, herre min gud liksom. Nej nu ska jag ta ett dopp i det blå, alltså en dusch.

Btw, här hade vi idag 85f, 29 celicuis! ha-ha. Och ja jag gillar detta! Love

Kommentarer
Postat av: Karin

Jag som liksom trodde att vi hade ungefär samma klimat. Men du verkar ha ett som är lite före. Grattis till värmen. Här är det två minus nu på morgonen. Och sol!

Nu blir det frulle och sen ska Casper få leta påskägg i trädgården.

Jag är inte riktigt med på era lekar att åka till andra länder. Men det är nog kul.

PUSS!!! och glad påsk.

2010-04-03 @ 08:07:21
Postat av: Mamma Marie

Vilka globetrotters ni är! Vi är avundsjuka på 29 och glada för våra 10 vi hade igår.

Glad Påsk!

Kram mamma

2010-04-03 @ 08:29:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0