hej alla flickor & pojkar

Hm, har just varit och sett the last song och grät som en liten bebis med landria. Nu sitter vi här i källaren och shelby är också här och underhåller oss. Igår blev det en eftermiddag och kväll med amber. Spelade kort med lite folk hos hennes gramma letty och sen låh jag och kollade på film med chad(ambers pappa), tyler(ambers bror) och isac(ambers kusin), amber själv låg och sussade i sin säng med mekah(ambers hund) haha.  ojoj mycket amber där .... Idag känns det som att jag har gjort hundra saker typ. Fast ändå inte. Vaknade hos amber 15 minuter och en king size kitkat efter det satt jag i bilen på väg till colleens house för att träffa saschas syster som var här på besök. Sen åkte vi lite överallt occh lämnade kläder till goodwille(typ myrorna) och andra ställen. Efter det blev det en trip till grandma Judy och en 3mile springtur med landria och en 3mile walk tillbaka till grandma Judy för käk. hahah. Efter att vi käkat åkte vi hem och städade landrias bil så nu är den ren och fin! oooooh sen åkte vi på bioooo oh nu sitter vi här och latar oss!

haha thats pretty much my daaaay ordagrant!

Här är btw mina nya converse som jag beställde här om dagen, på rea också, 33 buuucks! happy meeee!


De är tydligen AIDS in africa stil eller något, 10% av pengarna går till The Global Fund to Fight AIDS, Tuberculosis and Malaria! åh vilken bra människa jag är. Tycket egentligen att de bara var väldigt snygga och de va på rea så jag slog till. Love


Kommentarer
Postat av: Mamma Marie

Snygga skor!

Här har det inte hänt så mycket. Ingen träning pga förkylning, tur att jag inte äter kitkat till frukost!

Igår fick vi äntligen in parketten i Annes klädkammare, Lasse jobbade och vi hejade på!

I kväll blir det middag med hela familjen för att fira mormor och morfars 50-åriga bröllopsdag, önskar du kunde vara där, du får vara med i tanken.

Kram Mamma

2010-04-11 @ 11:04:23
Postat av: Kicki

Snygga skor!!!

2010-04-11 @ 17:55:10
Postat av: Karin

Vad står det på dojjorna??? Puss!!!

2010-04-11 @ 21:23:06
Postat av: annaaaaaa

idk, use red or something :P

2010-04-12 @ 02:19:30
URL: http://westman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0