GLAD PÅSK

Glad påsk alla mina kycklingar! Jag vet att det var påskafton igår och att det är då själva påskfirandet äger rum i Sverige men här är det idag vi äter godis och annat gott. Det här stod nere i köket när vi vaknade. Så söt påskharen är då!

Massor av godis till mig, landria och liv!


Och Swedish fish eggs fanns det självklart i korgen!

Igår skypade jag med familjen och sen kom släkten över på middag så då fick jag prata med dom också, jättemyyyys! Sen låg jag hemma hela dagen och slappade. Det var typ 16 & pregnant + teen mom maraton på MTV så det var min dag liksom. Sen åkte jag på bio med jake, clash of the titans eller nåt sånt och den sööööög. Han lovade dock att se The last song med mig innan lovet är slut! hehe.

Har just snackat med oscar på skype. Hade ju inte pratat med honom på år och daaar så det vra på tiden! Idag blir det påskfirande hos grandma Judy & grandpa Fred med hela tjocka släkten här i usa. Det blir nog bra, ska försöka ha kameran framme eftersom att jag har blivit dålig på bilder ... Puss och kraaaaam skumbanan

Kommentarer
Postat av: Mamma Marie

Vaknade till ett vintervitt landskap idag. Vackert men slaskigt och lite onödigt kan man tycka. Förkylning bröt ut på påskafton så jag käkar alvedon och förbrukar pappersnäsdukar på löpande band. Kunde inte följa med och träffa Bennerdts igår, trist.

Kram Mamma

2010-04-05 @ 12:05:00
Postat av: Karin

Skumbanan på dig också!!! I går var det tio grader varmt och i dag snöar det. Vi har fått typ tio centimeter. Vad är det för ordning?! Men tio starurar vet vi ju att det ska bli, så visst, kör igång. Sista dagen på ledigheten för oss. I morgon är det jobb. Pussar och kramar!!!

2010-04-05 @ 12:06:06
Postat av: Kicki

Trött på snö men sugen på vår. Några lediga dagar med barnen kommer pigga upp, shopping, pyssel och natur+ lite vänner. Kan inte bli bättre!

Konstig påsk för oss, utan släktträffar särskilt fattas mig min mamma!

men nu kör vi! :-)

Vi hejar på Jakey!

2010-04-05 @ 17:11:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0