ett snabbt litet

Kom just ur duschen och sägen längtar efter mig himla mycket! Spelade mina första tennis matcher idag. #3 singel och jag förlorade men det var nära. Och sedan gjorde jag och Britt en redig comback efter våra förluster and whipped their ass in doubles. Yeeeah! På vägen hem stannade laget på donken och för första gången i mitt liv åt jag 10 mcnuggets och de uttropade mig till en riktigt amerikan! haha, gr8 m8! Natt och sov gott!

Juste mina converse har nu kommit och de är dööö snygga!


Kommentarer
Postat av: Mamma Marie

Snyggt jobbat tjejen! Skulle ge nästan vad som helst för att få stå vid sidan av planen, som i gamla handbollstider.

Kram Mamma

2010-04-14 @ 07:02:32
Postat av: Karin

Gullunge! Du är en riktig amerikan. Men mer svensk ändå. Coolt med conversen.

Värsta tennisspelaren är du också. Bra där!

Kärlek!

2010-04-14 @ 19:36:31
Postat av: Kicki

Värsta Björn Borg:en!

2010-04-17 @ 10:32:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0