could fall asleep right here

Prom var sjukt kul! Vi fixade oss och allt sant och akte ner till downtown allegan for att ta bilder. Vi var en stor grupp pa typ 20 personer och det blev manga fina bilder som jag lagger upp strax. (Alla finns pa facebook ocksa!) Efter pictures akte vi till the Grill House och at middag och sen ivag till Sagatuck dar sjalvaste prom holl hus. Temat var Fire&Ice och det var snygga dekorationer pa alla bord och vart man nu kan tanka sig att dekorera. Vi dansade tills klockan slog tolv och da akte vi till skolan dar post prom holl hus. Post prom ar alltsa till for att alla ska ha nagot att gora efter prom. Sa att ungdomarna inte ska ut och supa helt enkelt. Det ar dock inte obligatoriskt men de flesta gar pa post prom iallfall! Dar fanns det iallafall ett stort photobooth dar tio personer kunde fa plats, man kunde bli avmalad som en cartoon, ata mat och spela basket och massa annat. Men har kommer det basta. The hypnotist(eller vad det heter). Och ja, jag blev hypnotiserad. Typ 10 personer eller nagot sant fick ga upp pa scen och bli hypnotiserade av en man. Jag och kail klev glatt upp dar och gjorde bort oss for halva skolan. Eller vi gjorde val inte bort oss direkt men det ver tydligen sjukt kul att kolla pa oss alla som satt dar uppe. Sjalv kommer jag inte ihag nagot forutom att nagon skulle foda barn och att de skrek av smarta berdvid mig. Tydligen var jag en fisk, drakula, bilforare som blev "pulled over" av polisen och massa annat. Sjukt kul iallfall.

Sa, klockan fyra akte vi hem till Tibbits for frukost som hans foraldrar fixat till oss. Det var amber, kail, luke, lindsey, rachel, seth, nate, jyde, shanel och CJ som akte dit och sen akte jag hem till amber och sov. Fran klockan 6 till halv fyra sov jag och sen VACKTE amber mig. Uuugh.

Ska nu ta en dusch och sen ga och lagga mig. Den har veckan ar bara fyra dagar da vi ar lediga pa fredag. YES! ska bli skooont. Love

Bilder kommer i nasta inlagg!!!

Kommentarer
Postat av: Pappi

låter som en bra helg:-)älska dig!

2010-04-26 @ 08:56:06
Postat av: Mamma Marie

Vad glad jag är att det blev lyckat och att ni hade så roligt. Ser fram emot bilder.

Kram Mamma

2010-04-26 @ 17:01:03
Postat av: Karin

Det låter verkligen sjukt kul! Härligt att du klev upp på scen. Pussiluss älskling.

2010-04-26 @ 17:36:19
Postat av: Kicki

roooooligt!!!

vad spännande det måste varit, vi vill se dig som dracula och fisk...

Konrad o Kicki

2010-04-26 @ 20:22:15
Postat av: Karin

Kicki, kanske borde vi hypnotiseras lite ...

2010-04-26 @ 22:04:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0