beat the crap out of´em

Yes, en tio minuter lång match(och jag skojar inte ens) idag och vann med 8-0. Becca och jag gjorde ett bra team och hade party i bilen hem med coach och tre andra gullisar. Alla andra vann också utom en men det var ok, vi vann som ett lag iallfall utan problem.

Ja, #3 single menas att man är trea i laget, av de som spelar singel. :) hihi kuuuuuulkul.  

Bion vi åkte på i lördags blev Kick Ass och alla måste se den. Hur kul som helst. Love it. Från lördags kvällen tills söndags kvällen gick det bara neråt för att vara ärlig. Idag sög också men nu är allt ok at least. Boys.


random bild från när vi va på en flee market i helgen. en lopp markand helt enkelt. the most random stuff for sure. en deo där ett paket plåster här, och lite kyklingar .. (?) På bilden är det iallafall Debbie(eric&thorbens host mom), jag, oh eric i vitt. Love


Kommentarer
Postat av: Karin

Ibland suger det nåt jävulskt!!! Önskar att jag kunde skydda dig från allt sånt. Men tyvärr helt omöjligt.

Älskar dig söta fina Anna. Hur går det förresten med Jag äger? Finns det något bra att ha där?

Kärlek!

2010-04-20 @ 06:02:31
Postat av: Karin

Du verkar ju äga en del när det gäller tennis. Kanske är du född med värsta tennistalangen.

2010-04-20 @ 06:03:52
Postat av: tess

ERIC SER JU HELT SJUKT SNYGG UT JU!

2010-04-23 @ 09:15:04
URL: http://tessmanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0