at prom/post prom/night before


haha, nice one inne på toan ...


Jag och jake på middagen


The foreigners! an, sunny, sascha, eric, thorben, jag och youngyoung(?)


Deo timeeee!


Post prom, väntar på att få vår bild ritad!


Hypnotiserade ...


Våra hair dos :)


Jakes being rude ....


Landriaaaaaaaaaaaaaaa


Amber, jag och shelbyyyy


I bilen till post prom :)


Getting our nails done at Class Act


Amber and kail r being turd holes :)


Cutieeeees huh?!


Being an real american ... wonderful


naiiiils again

Thats about it, finns sjukt många fler att visa men min mage är hungrig ... Se inlägget under också med andra bilder! Love

Kommentarer
Postat av: Karin

Fan vad snygg du är. Och vilka roliga bilder. Och fina. Vilken jätteamerikansk kram ni ger varandra. Krameli!

2010-04-27 @ 06:11:58
Postat av: Mamma Marie

Underbara bilder. Jag kan liksom inte se mig mätt på dom! Den svartvita bilden med er i färg är ju helhäftig.

Kram Mamma

2010-04-27 @ 20:16:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0