2 månader

Idag är det exakt två månader tills jag får se mina föräldrar, min syster och therese på arlanda. Två månader tills jag får se resten av min familj och vänner. Tills jag ligger i min alldeles egna säng i mitt rum. Två månader tills jag är hemma på fårtickegången igen, hemma i sveriga, stockholm, tyresö.

Hemlängtan har inte varit ett stort problem alls sedan i julas nästan och jag hoppas att den håller sig borta ett bra tag till. Självklart längtar jag efter att få komma hem till mitt "riktiga" hem igen och ibland låter jag mig själv föreställa mig hur det kommer att vara att träffa alla igen. Hur kommer det vara liksom?!

Två månader kommer att gå riktigt snabbt. Har väldigt myket att se fram emot och att uppleva. De kommer troligen bli de bästa på hela utbytesåret. Nu får vi väl se om det blir så men det får vi hoppas.

Imorgon börjar en ny vecka av skolan efter ett lov fullt med kul. Är utvilad och det ska bli kul att träffa alla igen även om det bara har gått drygt en vecka. Love

Kommentarer
Postat av: Mamma Marie

Ja, det känns riktigt nära nu. Längtar efter att få krama dig på Arlanda, det blir lika härligt som när Fanny kom hem. Men först ska du ha din allra bästa tid under ditt high-school-år hoppas jag. Som jag sagt tidigare, passa på att njut nu för "time flies".

Kram Mamma

2010-04-12 @ 07:00:29
Postat av: Karin

Hej gulliga! Två månader. Goodness! Två månader av värme och sol och vår och lite sommar. Det blir grymt. Ta hand om dig och dina vänner extra extra. Ta vara på varje stund. Och när du inte orkar ta hand om stunden. Låt bli. Ta hand om nästa, eller nästa. Det är livet du lever. Nånting helt fantastiskt. Som liksom går i någon sorts vågrörelse. Upp och ner, ibland i stora vågor, ibland i små. Och ibland i stiltje.

När du kommer hem får du massage, och kramar.

Kärlek!

2010-04-13 @ 05:45:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0