tired

Jag är ledsen men mina ögon känns som att de är fyllda med sand och grus. Jag är dödstrött. Believe me. Hr sprungit ett fy så jobbigt cc meet och kom hem och pluggade och nu måste jag sova. Trots överdrivt många ups and downs på banan fick jag en tid på 26.52 minuter. Det är faktiskt typ 40 sekunder bättre än innan så jag är nöjd. Det var faktiskt en sjukt jobbig bana och det sa alla att det var så jag var inte ensam. På lördag hoppas jag på ett pr då det är en definitivt lättare bana då. Sova var det. Uppdatering om spear week kommer. När vet jag dock inte. Love


Kommentarer
Postat av: Karin

Sov gott gumsebumsan!!! Kramar och kärlek, Karin

2009-09-30 @ 05:38:54
Postat av: Mamma Marie

Jag förstår att du är nöjd med din tid. Du slår säkert ditt pr på lördag!! Var ska det sluta, du verkar ju springa som en gazell.

Kram Mami

2009-09-30 @ 14:39:52
Postat av: sandra

En nystartad blogg om träning och hälsa! Har Du någon fråga inom detta ämne så tveka inte att fråga. Jag ska försöka hjälpa dig så gott jag kan:)

Ha en bra dag!

2009-09-30 @ 15:35:13
URL: http://fitnessbysandra.blogg.se/
Postat av: Pappi

w 44-17 ni ser starka ut på lagfotot:-)

Kram pappi

2009-09-30 @ 15:40:26
Postat av: Kicki

Jag instämmer i gazelltemat, det låter fantastiskt! Lite afrikanskt så där, barfota...Första frosten har kommit så här handlar det om vantar:-) kramar från oss alla.

2009-09-30 @ 18:51:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0