the inside of the house

Spännande va, kanske inte så, men här är bilder på huset. Innomhus alltså. Utomhus kommer nog snart, när jag har tid.


mitt och landys rum. Ja, hon älskar hello kitty. Det är riktigt mysigt.


mitt och landys badrum, amys&tims sovrum och livias sovrum.


vardagsrummet. Jättefint och verkligen så där amerikanskt. Massa skyltar, (love, live, laugh) överallt, love it!


Köket. Där är vi mest. Liksom som en samlingsplats för hela familjen. Det är jättefint det också, helt nyrenoverat.


Här är lite randomrum. Matbordet som vi knappt använder. Badrummet där nere. Soffan och datorn i köket och tvättstugan. Hallen är precis berdvid tvättstugen men fick ingen bild på den.

Ja det var huset det, det mesta av det iallfall. Försökte få med allt men tänkte att några rum va lite tråkiga att se. Smart va jag också och gjorde kollage, det tar sån tid att ladda upp hela foton och det va så många. Tjing.

Annars idag har vi varit på crosscountry meetet. Landys första och hon fick en riktigt bra tid. 24,20 minuter på 3.1 miles vilket är 5 km(rätta mig om jag har fel). Jag sprang dock inte, kände mig inte redo liksom men snart så. JAg har ju trotsallt bara tränat i lite mer än en vecka. Efter meetet så åkte vi till skolan och kolla på tennisen och sen hem för att ta en powernap. Vilket inte hände. Datorn lockade mer. Pratade med Oscar och My på skype också. Grattis Oscar! åh, det va härligt att prata med dom, saknar er.

Nu måste jag duscha snabbt så vi kommer iväg till the fair någongång. Imorgon ska jag ringa mamma och tess, I´m excited. Love

Kommentarer
Postat av: Karin

I dag är i morgon och jag har varit ute och plockat svamp. Hittade några stycken på botten av korgen.Nu är jag nyfiken på hur samtalet med mamma och Tess var. :o) KRAMAR!!!

2009-09-20 @ 16:44:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0