tennis&bonfire

Ja idag åkte jag men Colleen, Dave (som är Colleens man), Beth, Sunny&deras hund Max in till Kalamazoo för att kolla på Stevie, Colleen&Daves dotter, som spelade tennis. Det var himla mysigt och kul. Blev lite långtråkigt efter ett tag men då lekte vi lite med Max och gave Sunny a hard time. Haha sunny är så rolig, ni ska bara veta.

Efter tennisen åkte vi och käkade med Stevie och sen körde vi till mig. Here at the house var det en bonfire med lite människor, väldigt mysigt. Tur att Sunny&Beth var här med mig, annars hade jag nästintill stått och gråtit i ett hörn. Dom och de andra, Seth, Landy osv gör fan min dag! Speciellt Colleen, hon är underbar.

Imorgon ska vi åka och köpa block och sånt till skolan och sen till Colleen för att åka med sån där ring efter båten, tuba heter det här eller något. Det blir nog bra, ska försöka att ta massor av kort och lägga upp så snart jag kan. love

Kommentarer
Postat av: Moster Anne

Life is a rollercoaster just gotta ride it! Love U

2009-09-07 @ 07:13:35
Postat av: Mamma Marie

Det är inte alltid man åker på ett räkskal. Älskar dig Anna!

2009-09-07 @ 08:15:40
Postat av: Moster Anne

Nej, just det, ibland är det en tuba! ;-)

2009-09-07 @ 08:29:06
Postat av: Karin

Colleen är alltså din area rep? Beth och Sunny, är det deras barn? Det här med alla namn blir jobbigt. Du får mejla en lista med förklaringar. lol



Vaddå för en bonfire?



Det blir kul att åka ring efter båt. Du är härlig och du är grym, de vet du bruden. Och att jag älskar dig!

2009-09-07 @ 17:46:23
Postat av: Karin

Googlade förresten lite på byn (lol) du bor i och den såg mysig ut. Är den?

I morrn ska du till plugget. Fy fabian vad spännande.



Casper forstätter kalla mig Dumma mamma. :o)

2009-09-07 @ 17:47:45
Postat av: anna

Älskling!



Förstår om det här känns jobbigt i början, det gör det för ALLA. Men du är så stark som ens har åkt från första början, så det här fixar du såå lätt! Men stressa inte, är det tufft ibland så är det! Det viktiga är att komma ihåg är att det bara kan bli bättre.



Jag älskar dig

Din Anna

2009-09-07 @ 18:06:38
Postat av: hedda

Ja men PRECIS så gör jag med! mornarna är värst tycker jag ...då är jag väldigt sentimental! Det går över ska du se, stay strong! :)Min familj är jättegullig! Dom bor verkligen inte särskilt fancy men dom är snälla mot mig. Dom är från Polen(det inte om jag sagt det) så föräldrarna bryter ganska mycket, but hey! mer språkträning för mig ;) Jag är sjukt förtjust i den franska utbytesstudenten också :) gillar du dina? klart vi har varandra!

2009-09-08 @ 03:20:13
URL: http://heddaiusa.blogg.se/
Postat av: Linnea

låter som du har det bra, :) saknar dig gumman

2009-09-09 @ 11:58:15
Postat av: Hedda

Vad hemskt att du inte trivs. Bra att du är ärlig dock! Det är ju knappast hos dig felet ligger. Hoppas hon hittar en ny familj! Det kommer lösa sig, det gör det alltid! Skolan är kul! Det är så himla mycket folk och alla är så snälla. Dock hade jag ett weak moment idag och råkade började gråta inne hos skolsyster(osäker varför ..hon va så snäll så det bara kom! jag va där för en spruta jag missat att ta hemma) men annars är det jättebra och jag har gått med i fotbollslaget! Hur är din skola? Kollade på dina facebook bilder och Sunny såg asskön ut, hur man nu kan göra det, haha! puss

2009-09-10 @ 02:43:58
URL: http://heddaiusa.blogg.se/
Postat av: Fanny

Kärlek

2009-09-11 @ 08:36:18
Postat av: morfar

Här sitter mormor och jag och njuter i solen på Axelsro medan du tumlar runt i en helt ny miljö i USA. Det är spännande att följa dig och det kommer det att vara under många månader. Akta dig för grynnor och hårda vindar! Nu väntar vi bara på att du skall presentera ett bildgalleri på alla de personer som du nämner så att vi vet vem som är vem i fortsättningen

2009-09-11 @ 13:08:39
Postat av: Karin

Har begravt en skata tillsammans med Casper. Ja, det var ju mest jag som grävde och lade i den. Casper stod uppe på berget och tittade på. Jag frågade om vi skulle sjunga en sång och Casper valde Ja må han leva. Sjung den mamma, sa han. Så då gjorde jag det! Nu ska jag gå till grannen och "palla" plommon. Kärlek!

2009-09-12 @ 15:25:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0