Oh i´m here

Tjenna hörrni. Som ni längtat va!?

Flyget lyfte 10.40 och det gick faktiskt snabbare än jag trodde att flyga över det stora havet (kändes det som iaf). Tråkigt var det lite dock då jag inte satt bredvid någon av mina nya buddies men hade sällskap av en trevlig tjej som faktiskt jobbade för Prinsessan Madeleine. Snackade lite skit med henne då&då och kollade på Harry Potter och någon annan film.

Att säga hejdå/vi-ses-snart på arlanda imorse var inte så farligt som jag trodde måste jag säga. Visst var det leddsamt och så men inte så att tårarna kom och än har de inte runnit ner för min lilla kind. Men det kommer väl antar jag.

Iallfall så när vi kommit av flyget här i Newark tog vi våra väskor men fick vänta en ganska så lång tid på Harald som glömt sitt visum men till slut löste det sig och vi tog the airtrain och buss till hotellet. Jag har funnit en liten vän, Hedda, och vi delar också rum. Haha Hedda du läser säkert det här sen, så tja! Va nyss nere och åt middag - hamburgare&pommes. Bra start liksom.

Imorgon ska vi upp med tuppen. Men egentligen så är det sovmorgon då kl kommer vara typ ett hemma och 7 här. En fyra timmars guidetour väntar i New York och sen från ett till sju har vi egen tid på Manhattan. Awesome huh? Shopping it is.

& föresten, jag har det asbra!


 
Alva på Newark flygplats


Haha, Gabriella på flygis


Jag och Hedda picknickade lite med
nudlar innan middagen då vi nästintill svalt ihjäl.



Chillin' right now with MtnDew and music!

Puss till er alla


Kommentarer
Postat av: Moster Anne

...och puss till dig lilla Gullisen! Visst har jag längtat, vet egentligen inte varför jag kollade efter inlägg trodde inte du skulle göra det så snabbt. Kanske ett uttryck för saknad och behov av ett livstecken. Ha det bra, finaste du!

2009-09-02 @ 07:35:35
Postat av: Mamma Marie

Tog en chansning och kollade bloggen men förväntade mig inte något nytt inlägg. Håller med om att det gick bra på Arlanda, du var ju så himla glad att äntligen få komma iväg. Efter sex månader som administratör för det här projektet känns det ganska skönt att det nu är sjösatt!! Ha det så bra min älskade Ani!

2009-09-02 @ 10:19:33
Postat av: Systeryster

Hej syster! Härligt att du har det super! Nu ska jag komma igång och planera min lilla resa. Förväntade mig inte jag heller att du skulle skriva så fort, men de var ju bra. Vi blev glada för ditt mess igår. PUSS!

2009-09-02 @ 10:31:37
Postat av: Kicki

Åh vad skönt att allt gått bra och är bra!!! :-*

2009-09-03 @ 10:42:43
Postat av: tess

Haha, släktträff på bloggen. Me like. Hurru, är du påväg till Michian nu eller är jag ute och cyklar? <3

2009-09-03 @ 20:14:26
URL: http://tessmanda.blogg.se/
Postat av: Lojs

Låter wonderful annsi, miss you very very much! <3

2009-09-03 @ 21:09:27
Postat av: Karin

Jag är så glad att du har det så bra. Och jag ska gå här och önska att du ska ha det precis så bra du bara kan (bäst) varje dag tills vi ses igen. Och om du har en lite blå dag; gråt, sörj, skrik, eller vad du nu vill, ett tag, och sedan släpp det. Och kom för allt i världen ihåg hur många som älskar dig här hemma, och hur mycket.

2009-09-04 @ 06:50:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0