off to Michigan

Hola amigos. Leker livet eller? Mitt gör. Jag och Hedda levde farligt idag och körde på att lämna tröjorna i bussen - vi klarade oss helt klart utan dom. Galet va ...

Igår var vi i övre delen av Manhattan, upper manhattan (Central Park, Times Square, Rockefeller Center, Grand Central Station och massor av annat) och checkade med vår guide Dennis och idag var det nedre delen, lower manhattan - SoHo, Brooklyn & Ground Zero. Shop til u drop, yes, det har vi också gjort. Nästan. Ganska mycket iallfall. Converse, converse väska(för halva priset, katjing!), jacka, tröjor och lite annat skit.

Imorgon flyr jag och resten av gänget iväg till våra stater. Michigan för min del alltså. Jag har den bästa flygtiden av oss alla. 06.15. Samling 03.45. Great dude. Jag, Gabbie och Heddis laddar upp med godis som kan hålla oss vakna hela natta. Vi är coola i know.

Nej det här blev ju faktiskt inte ett så himla bra inlägg. Är riktigt övertrött och internet laggar så mitt humör är crazyyyyy... Blir skärpning när jag kommer till my family! peace people.


Kommentarer
Postat av: hedddaa

SJUKT GALET!

jobbigt att affären stängde barra, no candy no no.

2009-09-04 @ 02:27:00
URL: http://heddaiusa.blogg.se/
Postat av: Anonym

det blir visst candy. It´s open biatch!

2009-09-04 @ 02:55:34
Postat av: Moster Anne

Lilla gumman, va "går" du på? Aha, överväxel;-)

Ha en bra resa till Allegan!

2009-09-04 @ 07:24:28
Postat av: Karin

Haha, du är hähärlig!

2009-09-04 @ 08:36:05
Postat av: Halsbandet

lysande, bästa inlägget, mer sånt:-)

2009-09-04 @ 08:44:40
URL: http://westman.blogg.se/
Postat av: Fanny

haha1 rosa piller!:P

2009-09-04 @ 11:33:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0