ny vecka

Yep, ny skolvecka nya tag. Shit det är galet hur mycket läxor det är här. I varje ämne typ varje dag till dagen efter. Jaja, thats high school again.

Idag var vi på den där thingen med alla andra utbytesstudenter som jag berättade om. Det var astråkigt och pauline, chefen, stod och pratade om alla regler sjukt länge. Usch. Innan vi åkte kl ett va jag och landy uppe och pluggade och när vi kom hem blev det också plugg. Galet. 

Två bilder kan jag nog bjuda på, puss



Thorban&Sunny



Rysligt fin bild på mig och Landy(numera min syster) på the fair, Fried oreos och fried brownie med glass(ja jag var också väldigt skeptisk men det va riktigt mumsigt faktiskt!)

lots of love, anna


Kommentarer
Postat av: Karin

Så du ska läsa läxor varje dag i tio månader, det kunde du ju gjort hemma. :o) Härligt med ny syster!!! Här inget nytt, förutom ny måndag. Kramis!

2009-09-14 @ 05:38:57
Postat av: hedda

Bra att du har det bättre annabannana!

2009-09-15 @ 02:01:10
URL: http://heddaiusa.blgg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0