hola amigos

lLite dåligt uppdatering kanske men har lots to do. NYC känns det som att det är färdigt snackat om nu iallfall så resan hit kan ju vara intressant kanske.

Ja, flygningen gick förvånandsvärt bra och bytet i Chicago också. Hela familjen mötte mig på flygplatsen och dom var hur gulliga som helst. Vi åkte först och åt mat på något ställe och sen åkte vi till the mall. Tror inte att dom fattade att jag var hur trött som helst efter att ha sovit endast två timmar (vi skippade grejen med att inte gå och lägga oss) så jag bet ihop. Försökte också fixa en telefon till mig men vi bestämde att vi skulle köpa ett kontantkort istället.

Efter det åkte vi hem till deras hus. Huset är inte alls fint tyvärr. Saker överallt och aa jag vet inte riktigt. Mitt rum är dock det finaste typ. på kvällen åkte jag och jasmine till tre av hennes kompisar, Heather och några fler(kommer inte ihåg namnen). Åkte till walmart, som förvörigt är öppet 24 timmar, dom har allt! hur stort varuhus som helst. från kläder till mat till bildelar till telefoner. Allt. Sen åkte vi och käka på applebees. Helt okej faktiskt. När vi kom hem stupade jag i sängen på dirr.

Igår va jag på stranden med Seth, Nate, Landy, Jade, Sascha, Sunny, Hunter och Matt. Alla dom är helt underbara. Sascha och sunny är två andra utbytesstudenter från tyskland och kina. Dom är jätteroliga och aa helt underbara. Det var skönt att åka dit med dom själv även fast det var lite läskigt i början så var det skönt att komma bort från familjen lite.

Har också skaffat ett kontantkort nu så min telefon funkar här. Känns bra för nu kan jag ha lite mer kontakt med alla andra. Idag vet jag inte vad vi ska göra riktigt, har inte varit uppe än så det är väl dax att masa sig upp nu tror jag.

(bilder kommer sen men pics från stranden finns på face)

Hemlängtan har kommit nu och tårarna rinner för minsta lilla. Saknar alla och hoppas att ni har det bra. love

Kommentarer
Postat av: heddagädda

annabannana då! Det verkar som du har det bra ändå, kul med dom andra utbytisarna!! :) Jag har inte hemlängtan än men jag börjar tjuta bara av att tänka på min familj, haha!! det är jättekonstigt för bara min värdpappa frågar ngt om typ vad jag och mina kompisar gör på helgerna blir jag tårögd, GALET! Men har du Verizon? Jag smsar gratis till alla med det :D:D Ha det bääst och komihåg att vi går igenom samma saker så du kan alltid snacka med mig om det är något. :) puss!

2009-09-07 @ 02:53:10
URL: http://heddaiusa.blogg.se/
Postat av: Karin

Fin Heddis!

2009-09-07 @ 05:40:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0