en dag närmare helg

Haha, tess bra att du äntligen kommenterade. Och mamma vi pluggade ska du veta! Och karin den chipshyllan ser underbar ut i mina ögon. Och fanny läs allt innan du säger något. Jag älskar er alla!



Så idag var jag och alla andra i skolan som vanligt. Tråk, tråk tråk. Vet inte riktigt varför det var så tråkigt idag men kände verkligen inte för det och då blir deyt ju inte roligare liksom. Efter skolan var det träning som alla andra dagar och jag hänger på och är allert som aldrig förr ska ni veta. Hej och hå jobba på. Förlåt, tröttis jag är. Imorgon ska jag springa min första tävling. Skitnervööös! Min tid kommer nog inte vara så bra men ska göra mitt bästa. Det är det viktigaste. Haha, jag kommer vara sist! fast före Beth iallafall. Haha kanske lite dumt att säga men hon är nog den långsammaste männsikan jag sett. Och hennes springstil behöver jag inte ens kommentera. Herregud säger jag bara. Förstår inte varför hon är med men samtidigt förstår jag inte heller varför jag är med så ska nog vara tyst. 

Nu till lite vettigt skrivande. Känns som att hemlängtan börjar krypa sig på mig nu. Förutom den första veckan hemma hos Burchfield så har jag inte haft något problem alls. Igår kväll ville jag bara gråta hela tiden. Vi låg och kollade på Hannah Montana och jag fick tårar i ögonen av minsta lilla sak. Hannah Montana liksom(?) Jag somande iallafall med svullna ögon och åt samma håll av lars winnerbäck i öronen.
      I skolan var jag helt nere. Försökte hålla humöret uppe så gott jag kunde men vet inte om det gick så bra. Mellan lektionerna ville jag bara gå in på toan och gråta några tårar och sen komma ut igen .. Men det hade jag inte tid för alls så försökte stå emot helt enkelt. Snart ska jag gå och lägga mig. Behöver mycket sömn för att orka dagarna här. De senaste dagarna har jag gått och lagt mig alldeles för sent, halv elva - elva, och det känns verkligen i kroppen. Det är inte ens jättesent tycker jag men jag antar att all träning och stuff här gör en tröttare än vanligt.

Det ska bli skönt att åka till Makin Island(?) i helgen för bröllopet, det kommer bli sjukt kul och härligt! Godnatt allesammans. Hoppas på en bättre dag imorgon och herrejesus(hans det är ditt ord!) vad jag ska tagga till meetet efter skolan. ppfft, wish me luck.

Btw, så måste jag klara på era kommentarer. Vissa är väldigt duktiga men ni andra vet jag inte vart ni har tagit vägen med tanke på hur många som faktiskt läser. Love

Kommentarer
Postat av: Karin

Hej gumsibumsan! Inte konstigt att du längtar hem, vi är ju alla så underbara här. Och du har känt oss så länge. :o) Känslor är bra grejer, låt dem komma och gå. Håller dom på för länge får du säga åt dem att släppa taget och se på dig själv utifrån. Har du det bra just i denna sekund? Då har du det bra. Kärlek!!!

2009-09-22 @ 06:07:06
Postat av: Karin

Spark i rumpen föresten, inför tävlingen.

2009-09-22 @ 06:07:54
Postat av: Fanny

Love!

2009-09-22 @ 09:15:48
Postat av: Nordisen

Hahah lycka till på tävlingen, fattar dock inte vad det är för sport du går på?

2009-09-22 @ 17:06:23
Postat av: tess

Haha Nordis, hon går på springning. SPRINGNING? Konstigaste nånsin, men jag gillart. Så nu menar du att man måste vara värsta aktiv också? Blää Anna. Ne skoja bara. Jag börjar faktiskt inse nu att du är borta, har inte riktigt gjort det. Men fattar du sånna där tillfällen när man bara vill ringa när man sitter på bussen och bara nämna sådadära oväsentliga saker. Det saknar jag sjukt mycket. Det känns liksom som att det är något jag har glömt att göra hela tiden, nåt som fattas, eller asså det är svårt att förklara (haha, har inte blivit bättre på det ska du veta, att förklara alltså). OCH GLÖM INTE MÅNGA BILDER FRÅN BRÖLLOPET! Du är älskad och saknad vilket du kommer få höra måååååånga gånger om. :)

2009-09-22 @ 17:54:28
URL: http://tessmanda.blogg.se/
Postat av: Moster Anne

Göra ditt bästa.......men Anna du vet väl: "Det är inte viktigt att vinna, det är skitviktigt!" ;-) <3

2009-09-22 @ 19:43:39
Postat av: Mamma Marie

Det är faktiskt helt OK att vara ledsen ibland. Och när man har det bra för övrigt så gör det inget.

Angående adressen så ska du lägga till c/o Christman, det vore ju synd om det blev "return to sender" på godiset!!

Lycka till på cc meetet, du gör helt rätt i att ställa upp fast du inte är bäst, fast det är du ju ändå...för mig

2009-09-22 @ 20:19:09
Postat av: Karin

SötMarie!

2009-09-27 @ 17:12:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0