cc,the fair and walmart

       

okej, två bilder från Cross Country igår, tre från the fair igårkväll. Ser ni vilka stora pumpor eller ... jag sitter på den! och vattenmelonen är också huge. De tre sista bilderna är från walmart. Läsk, chips(tess du skulle älska det) och flingor i mängder. Allt är så mycket mer och större här ska ni veta. Jaja, lite random biler bara. Föresten så säljer dom till och med fiskar på walmart. Akvariefiskar alltså. Just so u know!


Idag har det varit en hel slappdag vilket verkligen är jätteskönt. Har inte tagit det lungt någon dag sen jag kom hit nästan. Allt är fortfarande så nytt och det finns så mycket att göra. Pratade med mamma, pappa, fanny och tess på skype när jag vaknade i över en timme. Åh vad härligt det var. Nästa gång blir nog om två veckor eftersom att nästa helg ska vi på bröllop och på vardagarna hinner jag aldrig. Hihi, vad härligt det var att prata med alla på samma gång. Pratade med Jenny på skype och just. Klockan är btw typ fyra här nu, lite random info bara. Superduperkul att prata med dig också hjärtat! haha vad töntigt det lät, superduperkul. Men det var det iallfall.

Sitter nu och pratar med alla olika på msn, iiih. Men är hungrig som en häst nu så ska ta mig ner till köket tänkte jag. Imorgon är det måndag och skola. Blä. Hoppas veckan går snabbt. 

Har redan varit borta i 20 dagar och i allegan i två veckor och i den här familjen i en vecka. Tiden går rätt snabbt måste jag säga men ändå långsamt liksom. Love to you all


Kommentarer
Postat av: Karin

Och love till dig! Måndag i dag här också. Blä! :)

2009-09-21 @ 05:45:58
Postat av: Karin

Äcklig chipshylla förresten.

2009-09-21 @ 05:47:17
Postat av: Fanny

Haha de är ju inga pumpor de är en Vattenmelon!!!puss! Jättekul och prata igår.

2009-09-21 @ 09:09:37
Postat av: Fanny

haha läste inte klart allt...

2009-09-21 @ 09:10:20
Postat av: tess

(nu ska jag vara riktigt duktig och göra en fullständig kommentar)

Gud så underbart, jag vill verkligen hoppa in i chipsbilden. Tur att du tränar, vill ju inte att du ska bli en fetis. Men hurru, jag orkar faktiskt inte skriva mer. :P Hata mig för det. Men du vet att jag älskar dig allafall. Haha, något jag tänker på hela tiden:

"Dom är typ riiika"

HAHAHAH

<3

2009-09-21 @ 09:42:53
URL: http://tessmanda.blogg.se/
Postat av: Mamma Marie

Härligt att prata med dig igår. Skönt att du har det bra. Ser fram emot rapport från bröllopet.

Kraaaam

2009-09-21 @ 14:40:42
Postat av: Mamma Marie

Slappdag??? Ni skulle ju göra läxor!!!

2009-09-21 @ 14:42:10
Postat av: manda

OMg. jga älskar okcås chipsbilden!!!!!!!!

2009-09-22 @ 16:43:17
URL: http://tessmanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0