bikes, horses&fudge

Sitter nu pa hotellet pa Mackinac Island, eller hur det nu stavas. Jag och landy akte fran skolan kl 11 och tog oss till grandma Judy and grandpa Fred for att aka hit. Efter 4 timmar i bil och en kvart pa farjan var vi framme. On ar som en sago o. Jattesot verkligen. (bilder kommer efter helgen) . Det finns inga bilar, dom ar alltsa inte tillatna. Alla tar sig fram med hast och vagn eller cyklar. Det finns en main street med sma butiker och restauranger och alla hus ar sjukt fina och bade stora och sma i olika farger. On ar ungefar 8 miles runt om jag har ratt, alltsa inte alls stor. Det ar strander och gront runt hela on och batar lite var som helst, samma sak med hastarna.

Imorgon gifter sig Lnadys kusin Britney(tror jag hon heter) och det ar darfor vi ar har liksom. Det ar inte nagot superstort brollis alls utan typ 100 personer. Ska bli jatteroligt iallfall och alla verkar himla snalla, iallfall dom jag traffat hittills.

Imorgon blir det en cykel tur pa formiddag runt on och sen till att fixa sig till brollopet. Egentligen skulle jag med landy ut och springa pa morgonen men hon far nog gora det pa egen hand. I'm way to tired eftersom att vi gick och la oss halv ett igar och gick upp kl 6. Saken var den att vi akte till target i kalamazoo och latcha lite och sen nar vi kom hem skulle vi plugga. Insag baar inte hur mycket jag hade att gora sa det blev till att sitta uppe ratt lange + att vi var tvugna att packa allt infor helgen. Kl ar nu bara halv nio men planerar att ga och lagga mig inom en timme. Mina ogon slockan snart helt och hallet.

Imorgon ska jag vara ivrig med kameran, eller sa far landy vara det, det var anda hon som lag i mest idag sa varfor inte lata henne skota jobbet ;) ska dra igenom hela nasta veckas planer sen ocksa, det ar namligen homecoming week och den ar lite special. love to you all

oups, glomde fudgen. On ar typ kand for den. Det ar som en juvligt god chokladsmet fast lite fastare an en smet. Wonderful. Alltsa, bikes, horses and fudge finns everywhere!

Kommentarer
Postat av: Karin

Det låter underbart. Jag har googlat på ön och ska kolla in lite närmare. Det var snålt med bilder där jag hittade.

Fanny var här och käkade i går. Och vi gjorde pärlhalsband. :o)

Casper somnade tyvärr och sov hela kvällen. Marie och Lasse är på ön. Kramar Karin

2009-09-26 @ 08:22:29
Postat av: Mamma Marie

Läste om ön i början av veckan (Amy berättade i sitt mejl) och tittade på bilder och den ser verkligen ut som en saga. Verkar vara ett populärt ställe för bröllop.

2009-09-26 @ 16:30:22
URL: http://westman.blogg.se/
Postat av: Karin

Jag valde de sorter jag gillar mest. MEN vilka gillar DU bäst?

2009-09-27 @ 09:22:18
Postat av: Anonym

I WANNA SEE SOME PICS / MANDYPANDY

2009-09-27 @ 18:26:53
Postat av: tess

LÄngtar efter bilderna!

2009-09-27 @ 19:46:02
URL: http://tessmanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0