announcments

Pappi vad menar du med w 44-17 ni ser starka ut på lagfotot:-) , haha är jag helt knäpp som inte fattar eller hur är läget?



Ja, announcments. Dom ropade upp mitt namn för första gången. Haha, det va lite roligt. Log lite innombords för mig själv(annars hade alla undrat vad som var felet på mig). Men faktiskt, det va kul. Det är alltså i second hour, jag hade ekonomi, då announcments för dagen ropas upp. Typ om det händer något sepciellt under dagen och hur det går för skollagen.

Tog det fårn hemisdan, heheee.


Idag har jag bara två läxor btw, i´m so happy! och nu tänkte jag berätta om veckan. Spear week. Varje dag är alltså en sepciell dag. Måndag var insideout backwards day, tidag var college pride day, idag var det bling day, imorgon är det class color day och på fredag är det orange&black day(skol färgerna alltså). Det är alltså veckan för homecoming, då det är på fredag. Shit vad kul det ska bli.

Landy blev nominerad till course och några andra också. Det betyder att hon och de andra går ut på footballsplanen i halvlek på fredag innan dansen och blir framröstad till att bli King&queen. Eller det är inte säkert att hon blir Queen men troligen. Hoppas. Varje class har fem killar och fem tjejer som har blivit nominerade och så på fredag röstar vi fram king och queen liksom.

Ska försöka att ta många bilder nu vilket jag har varit lite dålig på. Jag har dock ingen tid att lägga upp dom nästan. Förutom idag, då jag inte har några att lägga upp ... några gamla kan jag ju iof bjuda på. Love








några randoms på mig och landy, heeehee. love it


Kommentarer
Postat av: Papp

2009-10-01 @ 09:56:17
Postat av: pappi

trodde att det var era vinst siffror men jag tittade på grabbarna och tror faktiskt att det var loosers istället för winners den dagen. om jag nu har hittat rätt siffror så vann ni med 31-24? Bra jobbat, lagfotot kommer skolans hemsida: http://www.alleganpublicschools.org/allhs/sports/track%20&%20XC/girlscross.htm

blir ett nytt PR på hemmabanan,lycka till:-)



2009-10-01 @ 10:07:23
Postat av: Mamma Marie

Jag har aldrig riktigt fattat vad det där med homecoming är för något. Mer än att det är en massa roligheter och bal.

2009-10-01 @ 11:01:26
Postat av: Karin

Ja, vem tusan är det som kommer hem egentligen??? Förklaring tack! Och kram!

2009-10-01 @ 18:53:30
Postat av: Anonym

herrejävlar vad snygg du är!!!

2009-10-07 @ 13:12:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0