sleepy time

Haha, har haft en liten lång konversation med både Jake och Dan på face. Hahha, they crack me up. Går inte att beskriva nästan. Kul kul.

Idag var en pretty good day. Åkte tidigt till skolan för att göra ett quiz jag missat i ekonomin och det gick väl helt ok - i should study more ... Föresten fick jag alla points på läsk saken i econ! 100 p, yey! Dagen rullade på och jag och landy tog en spring runda efter skolan. Cross Country säsongen är nämligen över nu så det blir att träna på egen hand tills indoor track börjar efter Thanksgiving men jag och landy klarar oss himla bra tycker jag eftersom att vi redan sprungit varje dag sedan det slutade. Igår tränade vi även benen och magen med övningar och herreguuuud vad jag knappt kunde gå idag. Hm. Efter springrundan åkte vi hem och freakade lite med pop tarts och flingor. Läxan är gjord (notera läxan) för längesen och jag har haft tid framför tven och även att äta ett äpple, det har jag tid för annars också men ville bara informera er om det så ni vet vad jag stoppar i mig. Btw så vägde jag mig igår. 120 lbs. När jag kom var det 114 lbs ... alltså jag har typ gått upp tre kilo eller något på två månader(vilket är ganska bra?) men jag tror det är ärligt talat är mer muckler än något annat eftersom att jag inte ser tjockare ut alls. Min teori kan nog stämma myckt väl också då jag aldrig har tränat så här mycket som jag gör här förut.

Hehe, nej nu börjar jag bli för trött och för flummig. Imorgon planerar jag att se grey´s anatomy för första gången  - shit pommes vad jag har missat. Men jag tror att jag har tid med det imorgon så det är mitt mål. Bara inte lärarna går crazyyy med homework ...



haha, min favorit reklam för tillfället! så härlig!

Kommentarer
Postat av: Mamma Marie

Grattis till läsk-succén, du kanske ska ge dig in i reklambranschen?

Tänk att du blivit en sån träningsfreak, vilket iof är bra eftersom man mår så mycket bättre när man tränar. Kommer du ihåg när du spelade handboll och vi sprang på måndagar, vilken uppförsbacke.

Kram Mamma

2009-10-29 @ 07:00:09
Postat av: Moster Anne

Haha, and U crack me up! An apple a day keeps the doctor away - keep it up, bloggning, äppelätande, träning, läxläsning.....och Gullis, glöm inte bort att ha kul! Kraaaaam

2009-10-29 @ 07:11:58
Postat av: Karin

Let your beauty sing!!!



Jagade just bort ett rådjur från altanen. Busdjur!



Nu startar min fyradagarshelg. Kramelikram!

2009-10-29 @ 07:30:05
Postat av: tess

FAN VA BRA JOBBAT ANNA, jag vill också bli värsta träningsnarkoman (eller kanske inte ;) ) älskar reklamen! Wiee, kom hem snart vettja.

2009-10-29 @ 16:28:50
URL: http://tessmanda.blogg.se/
Postat av: Fanny

Haha gillar reklamen puss!

2009-10-29 @ 22:15:40
Postat av: Pappi

2009-10-30 @ 09:31:47
Postat av: Pappi

En bild på 6-packet vill jag se:-)måste vara dom ny skorna som gör att du springer som en gazel:-)

Pusssssssssssssss Pappi

2009-10-30 @ 09:40:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0