scaryyy night is coming up

Har forfarnade inte pratat med dadi sa inget nytt om mitt stora problem. hehe.

Igar kom underbara amber och hamtade mig som sagt. Vi satt barnvakt at grannbarnen till elva och hade det roligt med palaydoo, vi hade nog roligare an barnen sjalva. John(ambers pojkvan), jayd och keliegh var ocksa dar och lekte med oss. Senare akte vi till jayds och ambers gramma och kollade pa film, the rorposal, och sov (ni som inte sett filmen maste se den!) Vi vaknade och gramma gjorde pannkakor med chocolat chips in it. Aaaaah vad gott det var! Jag och amber akte in till Holland efter frukost och film for att byta en holloween drakt(?) till mika - ambers hund. Hon skulle vara en prinsessa men storlekarna var slut, XL behovs for den hunden ...

Nu sitter jag och kollar pa top model och lyssnar pa mikas snarkningar ... ppfft. Hon ar allt en sot och tjock och rolig hund hon. Mest tjock. Ikvall ska vi till ett haunted house eller corn maize och kolla pa skrackfilmer. Antingen hos gramma eller har hos amb, wll see. Happy halloween people! love


Kommentarer
Postat av: Karin

Happy Halloween!!! Kramelikram!

2009-11-01 @ 08:04:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0