pictures, shopping and Saw 6



Amy kom hem med glass till mig när jag var lite sjuk, love it!



Skålen används flitigt mami!



Haha, en bild på kylskåpet som du ville ha nord :)



Och mina nya springskor, just for u dadi!

Det var bilderna jag tänkte lägga upp igår men då det inte funkade. På eftermiddagen kom landy och justin hem hit och vi åkte och shoppade. Jag köpte ett par nya jeansleggings av något salg med dragkedja längs hela benet på utsidan - assnygga! Och landy shoppade galet. En sjukt snygg jacka hittade jag/hon men det var hon som kom hem med den. Jag vill också ha! En skinnjacka(mc-style) och helt gorgeous! Vi va senare på kvällen på bio, Saw 6. Herregud vad sjukt äcklig. Men jag överlevde. Förstår inte vad jag gjorde där haha, tror inte någon av oss förstod det faktiskt men det var rätt bra iallfall. Have a great night! Love

Kommentarer
Postat av: Mamma Marie

OK, jag förstår, det var ett sjukdomssymptom att du skrev förra inlägget på engelska;-) skönt att du är frisk iaf. Gillar bilderna, skorna ser grymma ut.

Kram

2009-10-25 @ 08:27:27
Postat av: Karin

Vill också ha kakdeg i glassen. Kram min älskade systerdotter.

2009-10-25 @ 11:44:45
Postat av: Kicki

Aldrig Saw 6- skulle inte sova på en månad.

2009-10-25 @ 18:29:20
Postat av: Nordis

Tack för kylskåpsbilden :D:D ser ut att finnas mycket gott där, hihi



puss SAKNAR DIG!

2009-10-25 @ 18:38:02
Postat av: Pappi

snabba puppor:-) Love u

2009-10-25 @ 19:46:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0