mysdag!

Heey people! Idag har jag och Livia levat loppan här hemma. Haha. Landy har varit borta på tennis och massa andra saker hela dagen och jag och livia har haft himla roligt. I'll tell you about it.

Vaknade och åt frukost - bagels och en våffla. Sen satt jag vid datorn lite och tog det lungt. Lite senare gick vi ut och åkte runt med golf carten. Shit vad kul det är, haha. Det kanske låter lite lame men det är en golfbil ni vet som dom har här på tomten och så har vi banor i skogen som vi åker med den på. Hahaha, det är fakskt himla roligt! tog också massor av bilder av träden och lite sånt och filmade våra äventyr i skogarna så ni kan se. Sen gick vi in och gjorde macaroni&cheese. I love it. Sen tog vi en till tur med vår kära colf cart och gick in och gjorde brownies med chocolate chips i, mumma! Nu sitter vi här och kollar på film, Charlottes Web, åh så söt film - lilla wilbert och alla hans vänner, hihi.


Någonstans där emellan så skypade jag också med mami och fansky! Det var härligt att prata med er en stund. Snart drar ju också min systeryster på sin resa. Två veckor to go! Åh stackars mamma och pappa som kommer vara helt ensamma i fyra månader och lite mer. Men ni klarar er nog bra kan jag tänka mig. Ni kan sakna oss extra mycket liksom. Nej nu kommer lite bilder och sen måste jag fortsätta kolla på filmen. Vi har bara massor av gula träd här på tomten så det får duga för nu. Love





   
  
  
   
Det var allt för mig, himla mycket bilder blev det och mycket av samma men men, himla mycket bättre än ingenting alls!

Kommentarer
Postat av: Mamma Marie

Jättemysig pratstund hade vi. Och som jag sa, nu känner jag igen dig.

Tänk att du fick en lillasyster till slut, iaf för ett tag.

Kram Mamma

2009-10-27 @ 07:07:12
Postat av: Karin

JAG VILL OCKSÅ HA MACARONI AND CHEESE!!! Pussiluss!!!



Lilla Casper har en konstig röst och fick vara hemma från dagis i dag. Vi får se hur det blir i morgon. Många varma kramar.

2009-10-27 @ 17:56:22
Postat av: Karin

Du har helt rätt: LIVET HAR MASSA GODA STUNDER!

2009-10-27 @ 17:57:13
Postat av: hungry mandy

I ewant woffles!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-10-27 @ 19:58:08
Postat av: Kicki

Söt är du i a f. Själv ska jag utbildas i hedersrelaterade frågor idag så kavajen är på! :-)

kicki

2009-10-28 @ 09:14:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0