monstercookies and xc

Har just kommit hem fran xcountry meetet. Allegan jamboree, alltsa en stor inbjudning har pa hemmaplan. Jag sprang dock inte. Min fot ar sjuk ... hoppas den blir battre. Nu ska jag bara byta om och sen ska jag och landy aka till hennes tennis och sen till the mall for att handla lite nodvandiga saker som trosor&strumpor, tandborste, hehe. Bilder fran dagen kommer upp senare. Planer for resten av kvallen vet jag inte men imorgon ar en pluggdag som vanligt. usch. Har en massor av engelska att gora och en ekonomi essay att skriva. jaja, bara jag startar sa gar det nog. Ja Amy bakade monstercookies imorse till hela teamet om ni undrar om rubriken ... juvliga!


Mamma dom alskade skalen och boken. Och mina systrar tyckte trojorna var jattecoola, haha. Godiset finns det fortfarande mycket kvar av. Du ar bast, jag alskar dig!

Kommentarer
Postat av: Fanny

monstercookies låter inte fel. Själv ska jag nog hugga in på ischokladglassen från frysen. Haft mysig middag med mor och far. Tittar nu på fotboll Sverige - danmark, än så länge 0-0. Stackars foten då.. puhu. den får krya på sig. Lycka till med pluggandet. Puss

2009-10-10 @ 21:13:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0