jag hatar min dator

jag ar galen pa min dator. nu gar den inte att ladda langre och darmed inte att anvanda alltsa. och vad ska jag gora at problemet nu. nej precis. jag kan inte gora nagonting at det. skickade just ett mail till dadi om det stora problemet. far se om han har nagon ide, chansen ar liten. otalig som jag ar ringde jag ocksa hem for att fa tag pa honom och fanny svarar. hon sov. mamma va ute med arbetskollego och pappa var ute med vanner. bla. far alltsa vanta pa svar via mail fran honom. gar det inte att fixa koper jag en ny. for utan dator kommer jag inte klara mig. punkt slut.


amber ska snart hamta upp mig och jag ska spendera hela helgen dar. inga laxor har jag heller vilket ar mer en underbart. i kvall ska vi(jag, amber, kaileigh och jayd) till amber och jayds gramma och spendera natten och vi far se vad vi hittar pa. resten av helgen ar inte planerad men det blir nog bra. vi tar det som det kommer alltsa. det ar ju halloween, vilket ar valdigt stort har i america sa skramma sma barn kan vi ju alltid gora. nu ska jag ha roligt och inte tanka pa min dumma dator, den gor mig ledsen. en till sak - jake just asked me for movie this weekend men jag kom med en undanflykt. help. and sam(creeper) asked me yesterday to go with him to a consert - once again i said no. haha sam is a creeper for real though.


Kommentarer
Postat av: Mamma Marie

Dumma dator! Du får ta ett skype-samtal med pappa under helgen så får vi se om ni kan reda ut det?

Två spöken ringde på dörren igår och skrämde nästan livet ur mig, tur att jag hade godis hemma.

Kram Mamma

2009-10-31 @ 09:26:43
Postat av: Karin

Söta! Ja man kan ju bli galen på datorer som är dumma. Finns det något som är bra med att datorn krånglar? Att du kan fokusera på något annat? Gör det så länge i så fall. :o) Behöver du datorn till skolan? I så fall, skrik högt högt och hoppas att Lasse kan fixa biffen. Annars kan du alltid ringa Bo. Han är också en baddare på datorer som krånglar.

Det kom spöken hit i går också. Bo öppnade. De sa "bus eller pengar till Unicef".

Casper är en busunge och ibland tappar jag tålamodet. Nu har jag precis lyckats få honom att sova middag. Puss och kram!

2009-10-31 @ 13:53:36
Postat av: Fanny

kul o prata med dig igår. klockan var bara 21.00 men jag låg o sov, notera att detta aldrig, aldrig hänt förut.. blev iaf lite chockad inte varje dag du ringer på faftsa telefonen. Puss!

2009-10-31 @ 17:42:27
Postat av: kiciki

Vännen!

motgångar tar jag med att skrika högt, tro att allt är över!!! För att sedan resa mig ur askan och överleva!

Så jag är inget stöd!!!

Hoppas på pappan!:-)Kicki

2009-10-31 @ 18:40:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0