godis och pappas halsband!

aaaaah, tack älskade karin för godiset! det gjorde min dag, eller mer min kväll. Hade just ätit en middag bestående pizza och macaroni and cheese, ja båda två faktiskt, dock inte i samma tugga kan jag försäkra er om. Mätt som en plätt var jag då jag och landy slängde i oss alla mat efter dagens träning... Livia kommer ropdandes in genom dörren med ett paket och jag ser godiset. Iiiih, mätt var jag men tydligen inte tillräckligt. Nu kan jag knappt andas. Okej, så farligt är det inte men en lite rundare mage hasr jag nog allt. Hur som heslt - Tack!

  

bild ett; jag förösker blåsa såpbubblor på bröllopet
bild två; pappaaaaaaaaaaaa, halsbanden! det är samma som dina favoriter! haha tänkte på dig när jag såg dom i en liten affär på mackinac island
och bild tre; jag och landy då vi är som sötast. (min arm ser huge ut, haha wtf)

Kommentarer
Postat av: manda

MER MER MER BILDER! GALET MED BILDER WESTIS!!!



we wanna seeee, lots of pics!

2009-10-01 @ 10:31:41
URL: http://tessmanda.blogg.se/
Postat av: Mamma Marie

Stackars lilla magen, och snart kommer mer godis. Paketet åker med Anne till New York i morgon. Långisarna postar jag idag så sen slipper du frysa.

Kram Mamma

2009-10-01 @ 10:58:05
Postat av: Fanny

Oh härligt med godis. Mer paket kommer från mig också, men vad som är i de säger jag inte :P.



puss söta syster!

2009-10-01 @ 11:23:57
Postat av: Karin

Vassego!!!

I dag har vi ätit pannkakstårta. Jag, Casper och Julia, som bor granne, och går på Caspers dagis. Det är frost på nätterna och i dag haglade det. Burr. Har ni det varmare? Hoppas!!! Kramar!

2009-10-01 @ 18:50:26
Postat av: Moster Anne

Jag har just stoppat ner ett paket, med adress Michigan, i resväskan. Surprise den blev full till 2/3-delar. Funderar nu på att läta dig frysa i vinter ;-) men överväger att bita ihop istället eftersom hela idén faktiskt var min. Be careful what you wish for! Kramis

2009-10-01 @ 21:09:25
Postat av: Moster Anne

Jag har just stoppat ner ett paket, med adress Michigan, i resväskan. Surprise den blev full till 2/3-delar. Funderar nu på att låta dig frysa i vinter ;-) men överväger att bita ihop istället eftersom hela idén faktiskt var min. Be careful what you wish for! Kramis

2009-10-01 @ 21:10:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0