ena foten kvar

Haha, håller på att ladda upp filmer på youtube atm, lite olika som finna på datorn. Haha en på landy från alldelesnyss när hon ligger och crunshes på golvet. Hahahahahah, kanske är det inte lika roligt för er men whatever. Snart kommer de ... wait for it.


Idag hade jag värsta hemlängtan. Ringde mamma och pappa och de fick mig att känna mig lite bättre iallfall. Ärlitgt talat så tror jag att jag har för mycket kontakt med alla där hemma. I början när jag var här kändes det helt okej att ha den kontakten jag hade med alla men jag börjar nu inse att det inte är det bästa. Jag klarar helt enkelt inte av att veta allt som händer hemma och samtidigt försöka leva här. Just nu känns det som att jag har ena foten kvar i sverige och det måste jag ändra på. Så mindre kontakt med er där hemma får det bli. Känns lite dumt att säga så men det är för mitt eget bästa. Om jag ska kunna leva mitt nya liv här till fullo så är det så det ska vara. 

Pratade med älsklings nord också. Ringde och överraskade henne på hennes mobil och hon trodde inte att det var jag. Haha "va nej det är inte alls anna westman ..." haha vad kul det var. Orres röst fick jag också höra en stund och härligt var det. Efter att ha pratat med mamma och pappa och fanny så kom vi fram till det överstående - nu blir det till att följa det också men det ska inte vara några problem. Och mami&papi - jag fick äntligen min econ uppsats gjord efter lite mer tårar och hjälp från Amy. Jag älskar er alla



Landy förra helgen och as god mat, chines food - orange chicken and fried rise. Soooo good!



En liten fontän i gallerian.



Vårat rum just nu, usch vad vi inte vill ta tag i det ... detta är bara ena sidan av rummet också.

Kommentarer
Postat av: Karin

Hallå vad stökigt! Så hade jag också när jag var i er ålder. Haha! Och som Granny sa: livet är för kort för att vara dammfritt, och, nä se städa, det har aldrig intresserat mig. Jag snor båda uttrycken, rakt av. :o)

2009-10-12 @ 05:40:38
Postat av: Mamma Marie

Du är klok du Anna, man kan inte leva dubbelliv. Och som vi sa så finns vi andra kvar här när du behöver oss.

Förstod jag väl att du skulle klara läxan!

Kram Mamma

2009-10-12 @ 08:24:58
Postat av: Moster Anne

Ena foten kvar och den andra skadad - ingen höjdare! ;-)

2009-10-12 @ 19:13:52
Postat av: tess

Be strong! (Y)

2009-10-12 @ 23:24:04
URL: http://tessmanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0