eeeeeeeey!

Hola snyggingar! Dagen har varit som vanligt. Eller nej inte alls föresten. Landy(och amy) har nu åkt till alabama för tennis och ska vara borta hela helgen tills måndag. Jag var själv när jag vaknade tills livia hade kommit upp och själv efter skolan när jag kom hem. Buhu, det är inte alls kul. I skolan är det ju lungt eftersom att jag har andra härliga vänner att snacka skit med men när jag kom hem från skolan gjorde jag min läxa och satte mig sen vid tven. Och det var ju inte roligare än så liksom. Men lite skönt är det ändå att ha lite egen tid för mig själv för en gångs skull, hehe. Justin kom och hämtade mig och liv imorse och jade skjutsade mig hem efter skolan. Haha man är nästa helt handikappad här om man inte har bil ju. Helt fast liksom.

Föresten så var det ju lite roligt i min marketing class idag. Vi är alltså fyra forgeins i min 4th hour som är marketing. Jag från sverige, Sascha från tyskland, Sunny från hong kong och Jeoff från china, Mr Seiwart hade iallfall printat ut ett papper med någonting om ekonomi och delade ut till hela klassen och texten var uppdelad i tre delar på våra språk. Alla fick läsa sin del och alla andra satt och lyssnade och fattade inte ett piss. Tyckte det var lite sött av Mr Seiwart iallfall.

Snart börjar alltså Grey´s och jag är laddad till tusen, hehe. Btw så är yearbooken nu beställd och betald! men jag för vänta tills i början av nästa skolår då den kommer ut ... det suger men dom får helt enkelt skicka den till deras lilla swede ;)  

Hoppas alla har ett skänt lov där hemma! love


haha jag älskar att vi alltid är så vackra! puss bebisar

Kommentarer
Postat av: Jenny

Haha! Vad hände med att "bilden är för ful för att visas" ;D nä som du sa vi är alltid lika vackra!

2009-10-31 @ 14:32:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0