senior swede - i'm so good

     

bilderna kom i fel ordning men whatever. ett; bilder från cross country som vi fick idag. två; a live picture, heehe, vi borde göra homework men det finns ju faksikt annat kuligare. tre; landy imorse med sin tröja. fyra; när vi gjorde dom. fem; baksidan av min, senior swede(heheee, tycker själv att det var lite fuilurigt!), men det är när den inte är klar så allt glitter ser faktiskt inte så konstigt ut. Riktigt fin kan jag tycka. och bild fem är baksidorna på våra tröjor. Ojojoj vad duktig jag är på bilder nu då.

Alltså jag tror att det heter homecoming för att man har en hemmamatch i football. Ett annat lag kommer och spelar mot vårt footballslag och tvärt om när andra skolor har sin homecoming. Det är det ända jag kan tänka på varför det heter så illafall.

Idag gjorde vi tröjor och posters efter träningen i skolan till paraden imorgon. Det ska bli himla kul faktiskt. Hela skolan har en parad av något slag med alla team och allt annat i skolan nere i downtown allegan och så kommer det massor av människor och tittar och så kastar man godis till de små barnen. Det är pretty much it men det ska bli kul iallafall.

Imorgon blir en riktigt stressig dag dock. Skola först som vanligt. Sen är det att springa ner till paraden med laget och vara där kl 4 då det börjar och sen har landy sin tid hos friösren för att fixa sitt hår klockan 5 och sen hem till amber för att fixa oss till dansen och sen kl 7 är det footballgamet och sen är det homecoming dance! så ja, lite stress och press men det är lungan.

Shit har för mycket homework att göra nu så pusspuss och hoppas ni hade en skön natt med god sömn. Love

Btw så har jag nu varit i usa i en månad. En månad och en dag för er dock men whatever. Vi ses om 8 månader och tio dagar folks. Heeehee, <3 och ett till btw, jag är väldigt excited about pakeeeeten!

Kommentarer
Postat av: Karin

Lungan! :)

Du verkar ha det riktigt bra. Det är rätt åt dig.

Många varma, Karin

2009-10-02 @ 05:55:45
Postat av: Mamma Marie

Fy fabian vad orättvist, jag vill också vara med på alla roligheter! Ha en riktigt kul dag och kväll.

Kram Mami

2009-10-02 @ 06:40:30
Postat av: Moster Anne

Strax dax att dra till Arlanda och paketen skall påbörja sin resa. Senior Swede - coolt! Men du - ingen date till dansen? Eller är det blogg censurerat? XO

2009-10-02 @ 06:49:52
Postat av: Fanny

Oh, härliga tider. Vill också. Btw chattade med colleen på facebook här om dagen. Hon är ju för söt :) pratade bara lite snabbt. Och hon tar väl hand om dig och ser till att du har det bra. Sa attd e är jag tacksam för :) Nämnde min resa och att jag kanske svänger förbi i februari. Och de tyckte hon vore skoj såklart. Puss på dig!

2009-10-02 @ 09:37:28
Postat av: Karin

Anna, man får aldrig äta upp andras godis!!! :0)

Btw så älskar jag dig. Lite random sådär. Kramelikram

2009-10-02 @ 14:14:12
Postat av: kicki

Visst låter det lite Hogh School Musical... Du är frisk och har kul i 8 månader 1 vecka till. Vi är alla sjuka utom Konrad och kaninen. Reparera badrum?Tapetsera om rummet nere först??? Då allt står i papperspåsar i hallen... Jag vill oxå ha äventry och tävla i crosscountry!!!

2009-10-02 @ 18:54:24
Postat av: Karin

Håller med Kicki!

2009-10-03 @ 07:15:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0