weekend

Fredag - Efter skolan hade vi träning som vanligt men jag och landy var lite busiga under lunchen och ringde coach och sa att vi inte kunde komma, (vilket delvis var sant) ... vi skulle srpinga freakin 5 miles och hade ingen som helst lust med det. Vi åkte in till kalamazoo och hämtade upp Livias vän Carly, vars pappa har cancer for ur information, (hon skulle sova över till lördag) och sen åkte vi hem och hämtade varma kläder. Åkte sen direkt till skolans footballs field. Det var vårat sista home game och tennis teamet sålde mat och gottit innan allt började. Föresten så van vi footballs gamet vilket var himla kul, jag menar för en gång skull, tack för det. Härligt för grabbarna också då det var seniors sista match för alltid på hemmaplan. Sen gjorde vi inte så mkt. Det var iskallt och vi satt och frös som små kycklingar så när vi kom hem hoppade vi rakt ner i sängen och sov. 

Lördag - Homework hela förmiddagen. Ja himla tråkigt men jag var tvungen att skriva min uppsats i engelskan - jag blev nästan klar med den. Senare åkte jag, livia, carly och amy in till kalamazoo och mötte upp landy. Vi köpte nya running shoes och sen åkte vi och åt på Applebees. Efter det var det dags att åka hem, jag och landy åkte förbi ColdStone Creamery och käkade glass. Och ni ska bara veta hur underbar den glassen var. Man väljer en galssmak och en topping eller flera om man nu vill det. Och så bakar dom typ in toppingen i glassen och allt blir helt underbart gott. Jag tog cheescake med cookie dough and white chocolate chip. Juvligt. Shelby kom sen över och vi crashade lite senare rakt ner i sängen.

Söndag - Kl elva var det dags för baby shower här hemma. Jen Conrad som är en vän till familjen och även lärare i skolan har just adopterat en liten mörkhyad pojke, sjukt söt. Iallfall så var det himla mysigt, massor av presenter och massor av mat, hehee. När alla hade farit sin kos åkte jag och landy och sprang. 4 miles. Damn we'r good. Sen hade jag tänkt att skriva klart det lilla jag hade kvar på min essay. Letar på datorn, letar ännu mer på datorn. Blir lite grining för att jag inte hittar dokumentet. Blir ännu mer grining. Blir arg. Jag hade glömt att sparat allting. Shit. Förlåt, men seriöst vem glömmer något sånt. Det var ändå tre sidor ... buhu. Iallafall så skriv jag om allt och sen åkte vi till grandma Sue och hälsade på. Hon ligger på något slags sjukhus efter att ha fått ett nytt knä eller hur man nu säger.

Nu sitter jag här och pratar med a totally awesome guy named jake and tell them we got lay lay to stop smoking, haha he crack me up.



Sängen lockar. bilder kommer. love


Kommentarer
Postat av: Karin

Det låter som en rätt skön helg. Stackars Carly. Fattar inte det sista med Jake. Kram!

2009-10-19 @ 05:21:34
Postat av: Mamma Marie

Gillar fötterna de nya skorna?

Kram Mamma

2009-10-19 @ 09:09:21
Postat av: Karin

Gulliga gilliga fötter!

2009-10-20 @ 06:16:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0