bad ännie

Ja jag har inte varit så duktig på att uppdatera tessituss men det kommer. Jag har faktiskt ett liv utanför internetvärlden också.

Nu sitter jag och pluggar matte. Usch och fy och blä. Inte en speciellt svår kurs alls men kul är det ju då aldrig med matte och imorgon har vi ett quiz ... En hel bunt med andra läxor väntar också så här borde jag egentligen inte sitta alls. Engelska, ekonomi och bläää vad jag hatar engelska lektionerna föreseten! Mrs Schalk som är läraren är helt knäpp i huvudet. Hon ger oss tons av saker att gör men ingen tid. "det heter homework för att man ska göra det hemma måste ni ju förstå!" ja vi vet väl det men va f*n. Ja, förlåt men hon älskar verligen läxor och har nu gjort mina två lediga dagar till inte alls lediga.

Lite tårar kom idag också. Det är så att något är fel på min fot. Ja, vad vet jag inte men usch vad ont det gör. Och dum som jag är så springer jag hela träningen (idag var hårdträning) och efteråt så kom tårarna. Som ett litet barn var jag. Okej inte riktigt men nästan. Och när en liten sak är jobbig eller gör ont så blir allt jobbigt på något sätt ... vet inte hur jag ska förlklara men så är det iallafall.

Igår kom godis hit till mig i ett litet paket. Stort paket. Sjukt mycket godis. Plockgodis. Gud så gott det är. Haha har just gömt det bakom datorn så jag inte ska äta upp allt, för det går typ inte att sluta äta. Resten av familjen har redan hittat sina favoriter btw. wonderful.

Och, idag kom ett STORT paket till mig. Vinterjacka och skor, presenter till familjen och till Colleen och tandkräm till mig. Haha ja, jag saknar min vanliga tandkräm.

Läxor var det .... Love




sis och jag, love you


Kommentarer
Postat av: Karin

Härlig bild på dig och Fanny.

Tänk vad fint egentligen, att kunna vara som ett barn. Gråta som ett barn. Fortsätt med det när du behöver. Och säg till foten att skärpa till sig. Fast var snäll mot den. Håll händerna runt den och be den att bli bra. Vad säger tränaren att du ska göra? Kram!!! (Sparat några godisar till Colleen?)

2009-10-09 @ 05:51:12
Postat av: Fanny

Åååh! Miss you sis! Love

2009-10-09 @ 08:58:15
Postat av: manden

tänker på dig ännie. <3

2009-10-09 @ 10:20:35
URL: http://tessmanda.blogg.se/
Postat av: Mamma Marie

Fast jag längtar efter varje nytt inlägg är det ändå ett bra tecken att du inte uppdaterar så ofta. Det betyder ju att du mer och mer lever ditt "nya" liv. Jag känner även igen läxgnället som låter värre än vad det är.

Inte bra med foten, blir det något pr idag?

Hoppas på en kommentar om presenterna!

Kram från mamma

2009-10-10 @ 08:55:40
Postat av: Moster Anne

Snabba paket! Postade av mig måndag eftermiddag/kväll och framme redan innan veckan var slut, bra jobbat US mail. Det var roligt att vara på samma kontinent som du men hade gärna studslandat i Michigan och gett dig en kraaaaaam. XO

2009-10-12 @ 19:12:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0