moviemoviemovie

Heeeey! Helgen lider mot sitt slut och en ny skolvecka borjar. Det ar nu den nast sista veckan i skolan innan exams och thanksgiving. Ar mycket nervos infor exams men hoppas att jag gor bra ifran mig, jag kan ju bara gora mitt basta. Efter thanksgiving borjar en ny trimester med nya classer och aven lite nya manniskor kanske. Och nya tag.

Igar, lordag, borjade dagen med att Izzie, hunden kommer in i mitt och landys rum med livia eftersig som skriker. Klockan var nio. Jag och landy var arga och ville bara sova. Vi fick inte som vi ville...

Slappade i borjan av dan och sen akte jag, amy och landy och powerwalkade var unda pa fem miles + att jag och landy sprang sedan en mile och gjorde lite crunches och annat bra. Senare pa kvallen akte jag och landy hem till Millbockers och drog killarna upp ur soffan for middag pa Applebee's och bio, Paranormal Activity. Den filmen var nagot vad det laskigaste pa lange. Vard att se iallfall. Landy rent ut sagt lag over mig och jag lag over elliot och sa vidare. Ja ni fattar hoppas jag. Laskigt varre. Har ni markt foresten vilken scary-movie-manniska jag har blivit. Det beror nog pa landy. Jaja, jag gillare. Efter bion akte vill tillbaka till Millbockers och tog det lilla lugna. Haha, nar vi var pa vag hem sen ringde vi till amy och tim och kollade vart dom var. Dom var pa vag hem sa da satte vi oss i bilen och korde hemmat. Vi kom till huset och dom var annu inte framme. Chikens som vi ar vande vi och akte till donken och tillbaka sa att dom skulle komma hem innan oss. Vi var alltfor radda for att vara sjalva ... haha vi satt och garvade at det i efterhand men just da sa var det det enda alternativet.

Idag ringde jag tess nar jag vaknade och hon fick hjalpa mig med lite krisproblem pa en viss front. hehe. JAg och landy akte sen in till walmart och handlade lite smatt och gott. Horlurar, tops, puder, vaska, plaster, ansiktstvatt, och kommerinteihagvddetvar for bara 300 kronor. Himla bra kan jag tycka, Walmart is great. Sen akte vi och amy och powerwalkade igen men denna gangen 3 miles. Dusch, kak, laxor och nu sitter jag har. Alla bilder ar pa landys dator sa lagger upp dom senare.

Ska nog ga och sussa sanrt eller kolla pa nagon film, love


Grattis dadi pa farsdag! (aven fast jag redan ringt och sagt det)


Kommentarer
Postat av: Mamma Marie

Det stod om filmen i dagens Metro, den har premiär här på fredag. Jag lovar, jag ska inte se den!!

Kram mamma

2009-11-09 @ 08:53:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0