jag vill inteeeeee...

... plugga. Har ett marketing test imorgon men äsch jag vill inte. Det går nog bra. Får vi hoppas. Annars så håller vi, landy, liv och jag, på att baka chocolate chip cookies. Fast som en hel kaka och inte flera små. Hm får se hur det blir.

Haha the hills igår. Heidi är ju fan sjuk i huvudet. Hon vill ju så gärna ha en bebis vilket Spencer inte alls vill så hon ska sluta ta sina p-piller och överraska honom lite. pfft. Good luck sweetie. Hon är ju inte rätt i huvudet. "and thank u god for my husband, the food and my outfit" ......... haha. Love

 
cookie och meee, ja jag vet att jag är söööt!

Kommentarer
Postat av: Karin

Tack för att jag fick skratta lite så här på morgonen. Och ja, du är söt.

2009-11-19 @ 05:56:02
Postat av: Mamma Marie

Ditt lilla kakmonster!:))

Kram Mamma

2009-11-19 @ 10:49:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0