im so happy, im so glad

that i got you ... nananannna   and thank you means merciiii! (en liten truddilutt bara for att jag ar sa glad)

- MIN FREAKIN LADDARE KOM JUST OCH MIN DATOR FUNKAR IGEN! JAG AR DUNDER GLAD!
- sms hela dagen med en viss person, heehe
- har just varit pa en riktig mysig bonfireparty
- jag ater djungelvrål som mamma och pappa skickade med laddaren
- vi har ingen skola imorgon! woohooooo
- och pa lördag ska vi aka och tpaina(?) hus, ni vet nar man gor toapapper och grejer. hehe ja vi ar nastan 18 ar.

hhahahahaha sag just att efter att ha skrivit pa en icke svensk dator i två veckor glömmer jag bort åäö. Dåligt anna, dåligt. Det är automatiskt liksom. blÄ. hihi nÅgon fÅr en Överraskning imorgon, hold on to your phones! love 


Kommentarer
Postat av: Karin

Klockan är sju på morgonen. Casper sitter i mitt knä. En skärva av månen lyser. Casper pratar på om nymånar, fullmånar och halvmånar.

Berätta om en viss person.



"Du har skelettet inne i dig och jag har skelettet inne i mej och pappa har skeletter inne i sig. När man dör, då åker skelettet ut."



Puss å kram.

2009-11-13 @ 06:57:34
Postat av: Karin

Vaddå gör toalettpapper och grejer?

2009-11-13 @ 06:58:37
Postat av: Mamma Marie

Härligt att det funkar med laddaren. Ska ni klä in ett hus med toapapper?

Kram Mamma

2009-11-13 @ 07:05:40
Postat av: Karin

Marie, ska vi ta och göra det där med toapapper också? När vi väl fattar vad det är de gör. LoL

2009-11-13 @ 08:36:52
Postat av: Tess

DU ÄR HYPERBÄST och jag älskar att jag har dig, telefonsamtalen gillar jag så sjukt mycket! :D

2009-11-15 @ 15:36:54
URL: http://tessmanda.blogg.se/
Postat av: Kicki

T= toiletP= paper: TP



Vilken tur att jag finns!Nora har fyllt 10 år och hennes kompisar tycker att Noras mamma är snäll!!! Det du!

2009-11-16 @ 19:10:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0