happy thanksgiving!

Det är nu den fjärde torsdagen i november vilket betyder thanksgiviiiiiiing! Man firar alltså detta i minna av when the pirlgrims came here and made peace with the indians. Haha, ordagrant från Landy. Men i själva verket så handlar det mycket om mat också. Man bara äter och äter. Och självklart tacksamheten av att ha alla sina vänner och familj. Man ger liksom en extra tanke till sina nära och kära.

STORT GRATTIS I EFTERSKOTT TILL MIN UNDERBARA KUSIN CASPER! (förlåt för att jag glömde bort det!)




Okej, igår var det Ambers 18-årsdag. Graaaaaattis till henne också. Hon är en av mina bästa vänner här borta och hur knasig och rolig som helst. I början av dagen åkte jag, amber och landy till grand rapids som ligger en timme bort och fixade manikyr så vi fick vackra naglar och även att nagellack på köpet. tjing! Sen satte sig jag, kail, jayd, amber och landy oss i bilen för att åka till crazy bounce men landy och amber hade ingen aning om detta då de fick ha ögonbindlar(?) på sig. (landys b-day är på lördag så vi körde allt i ett likosm) Bilresan var himla rolig och när vi kom fram så hade vi sjukt kul bland alla hoppborgar och studssaker! Senare på kvällen åkte vi till Craigs Cruisers och hade mer kul. Det är ett ställe där det är fullt med spel, go cart, laserdome, hinderbanor och sånt skojjigt. För 20 bucks fick vi ett "åkband" och fri mat. Wiiie.

Imorgon är det black friday som är en dag då allt är superbilligt och det är tydligen helt galet i alla shopping malls. Vi ska upp tidigt, old navy öppnar kl 3 tror jag och ja, ni fattar vad jag menar med tidigt. Julklappar kan jag säkert hitta några av :) 

Nej nu måste jag hjälpa till med maten och fixa iordning mig. Ha en underbar dag/kväll! Och juste, exams gick helt okej bra! eller himla bra faktiskt! Love

Mamma och pappa jag saknar er och jag tänker på er hela tiden, men med ett leende!

Kommentarer
Postat av: Karin

Den där bilden är bara ljuvlig och underbar på er!!! Gosungar. :o)

2009-11-26 @ 17:18:36
Postat av: Mamma Marie

Jag har aldrig fattat vad Thanksgiving är, tack för upplysningen.

Jag har en kollega som säger att hon har svart bälte i shopping, jag tror att du börjar närma dig det du med!!

Kram Mamma

2009-11-27 @ 12:41:41
Postat av: Kicki

Jag och Nora skulle behöva lite ny musik på mobilerna....Det är bara ngr månader kvar! Snart är det jul!

2009-11-28 @ 17:10:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0