great weekend

Har haft en absolut great helg! Igar va jag som sagt med amber och jon. Lag bara i soffan och tog det lungt, as skont! Senre akte vi, jag, amber, jon, kaileigh, chris och chad till ett haunted woods och corn maize. Det ar som ett sokhus fast i skogen liksom och i majsfaltet - fast nastan varre. Nu runt halloween finns det haunted houses, woods och corn maizes overallt och det ar for det mesta alla farmers som satter upp det och sa.

Iallfall sa kom vi dit och fick ta en traktor ut till skogen. Vi gick igenom skogen forst och herregud vad laskigt det var. Man gick pa en stig och genom olika hus som kom langs vagen. Slaktaren var varst, nar vi tagit oss till dorren i det huset fattade vi inte att man skulle oppna den innat sa alla stog och tryckte mot dorren och fick panik. Slaktaren skramde skiten ur alla oss och 'kottbitarna' hangde ner i vara ansikten. Vi klarade oss iallfall ut fran skogen levande.

Sen, var det dags for majsfaltet. Majsen at alltsa hogre en oss sa nar man gar in ser man ingenting mer an majs. I majsfaltet var det gangar som en labyrint och man skulle forsoka ta sig ut fran labyrinten. Vi borjar ga och det var nastan kolsvart forutom manen som los upp en del men inte mycket. Laskiga manniskor kommer och skrammer oss och eftersom att vi skrek som galningar sa skrammer dom ju oss flickor extra mycket - det ar ju inte sa att man kan ga dar helt knapptyst heller. Har kommer den varsta saken. En bit in i majsen, vi gar och gar och helt plotsligt kommer en kille fram. Ja vi skrek. Och. Plotsligt. Strartar. Han. En. Motorsag. Jaaaa, en freakin motorsag(utan sjalva kedjan of course!). Jag och Kail borjade springa. Han sprang efter. Nu overdriver jag inte - vi sprang sakert en halv mile. Hur lange som helst verkligen och den dar motorsagen var efter oss hela tiden. Alltsa det kandes som att vi var med i en skrackfilm, det var nog det varsta som hant hittills. Sedan ramlar vi och han star over oss med sagen och vi ligger dar i fosterstallning och nastan grater. Haha, det va ratt roligt, eller iallfall nu nar vi tanker pa det men usch. Verkligen usch. Ljudet av motorsagen ... Och den dar killen foljde efter oss genom hela labyrinten ocksa, och till slut var det inte bara en kille utan tre. Vi maste ha varit ren underhallning for dom. Ibland skrattade dom at oss ocksa nar vi log nere i leran.

Jaja, vi kom levande hem iallfall men lite leriga var vi allt, det var klart vart 20 dollar. Vi satte pa en skrackfilm, Orhpen, och var lite mer radda innan vi gick till sangs. Filmen var bra men laskig och lite wierd. Amber hade ju sin lille pojk att gomma sig bakom och jag hade en kudde. Hm ...

Idag slappade vi och kollade pa The Holiday, min favvo! Och juste, vi akte ocksa till gramma och bakade nonbaked cookies. Validgt goda - jag behovde ingen middag dvs.

Imorgon kommer landy och amy hem och det ar ocksa en ny skolvecka. Bla. Datorn funkar fortfarande inte. Bla pa det ocksa. Godnatt, love



Mekah och amber hos gramma leddie, vi tittar pa the proposal. Inte den basta bilden ...



tva tjockisar i bilen



och en bild fran kails kamera innan det laskiga borjade!


Kommentarer
Postat av: Karin

Anna, det låter helt galet! LoL

2009-11-02 @ 05:39:45
Postat av: paulina

hejsan allt bra ? (:



kraam

2009-11-02 @ 07:05:26
URL: http://paulinabladh.blogg.se/
Postat av: Mamma Marie

Du älskade att bli skrämd, eller hur!?

Kram Mamma

2009-11-02 @ 12:06:02
Postat av: Kicki

Jag skulle inte ha klarat din halloween- blir röädd bara genom att läsa det du skrev. Huva!

Pumpan räcker! Modig är du!!!

Kicki

2009-11-02 @ 17:35:43
Postat av: Monster Anne

Ligger i sängen på mitt hotell i Shanghai o kan inte sova, fullt sjå att försöka ställa om tiden (det går sådär). Jag kan tänka mig dina skrik när du blev jagad av "motorsågsmannen" om dom var i närheten av hur du skrek i sänggungan på Tivoli så borde iofs "motorsågsmänniskan ha blivit rädd ;-)

XO

2009-11-02 @ 21:52:05
Postat av: mandypandy

UNDERBAR HUND!!!!!!!!! Kan du inte ta med den hem till mig sen? åhhhhhh jag är så kär i den så jag vet inte vad jag ska göra <3333333

2009-11-05 @ 16:07:25
Postat av: tess

Hahahah, I totally agree with mandisen. HELT UNDERBAR!

2009-11-05 @ 20:55:27
URL: http://tessmanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0