forgot about the shopping



Hittade den perfekta halsduken måste jag säga. Hur stor som helst och helt underbar. Vill bara sova i den så fort jag har den på mig. Några söta t-shirts, ett linne, två plain shirts from h&m och en söt tröja med något tryck med text. Försökte förstå vad det betydde men jag gav upp. Det räckte att trycket var sött. Köpte också ett par pyjamasbyxor och en stor stor klubba till hennes födelsedag på torsdag och en sjal till landys bday+att jag redan har köpt två supersnygga armband!

Exams imorgon och tisdag. Cant wait! Förstå ironin.


Kommentarer
Postat av: Karin

Hennes födelsedag? Vilken är henne? Jag vill också ha en sån stor skön halsduk. Hur var Chicago annars? Kramar!

2009-11-23 @ 06:41:06
Postat av: freja

Hej! Fin blogg =)



Vad tycker du om mina klänningar jag skissat?



http://stockholmsfreja.blogg.se/2009/november/jag-har-gjort-fler-klanningar.html#comment

2009-11-23 @ 13:52:52
URL: http://stockholmsfreja.blogg.se/
Postat av: Karin

You did not only forget about the shopping, you also forgot Casper's birthday. Kram!

2009-11-26 @ 06:07:39
Postat av: Karin

Det ska vara ett frågetecken efter birthday...

2009-11-26 @ 06:08:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0