end of break

Imorgon börjar skolan igen, usch och fy och blä. Men. Det blir nog lite kul eftersom att det är en ny trimester med nya klasser.

Under det här lilla lovet har jag hunnit med mycket men jag vet inte om allt finns kvar i mitt lilla huvud. Thanksgiving, black friday shopping, crazy bounce+craigs gruisers, tvåååå födelsedagar, party för lan, pingpong, lots of food och mys. Ja det var det jag kom ihåg. hm...

Imorgon börjar indoor track också så då ska jag bli fit igen. Efter att inte ha gjort någonting på två veckor ska det bli skönt att komma igång igen. Måndag, onsdag och fredag fram till jul och efter jul är det varje dag. 2.45 till 5.00. Herrejesus vad länge. Jaja, det är bara att hänga på antar jag.

Orkar inte skriva mycket mer nu, btw så snackade jag med mami och papi idag och även orre. Härligt, härligt. Kör på bilder så ni får något roligt att ägna er åt. Love


manikyr på ambers födelsedag!


crazy bounce suprise!


all of us, kail, amber, lan, me, jayd at dairy queen

  
thanksgiving food, jag, lan och morgan(kusin) och mallory(kusin) och landy med mallorys bebis hudson

  
första snön på fredagsmorgonen men efter det har vi inte sett någe mer... Sista bilden är på jayds mamma(glömde namnet) och tammy som är ambers mamma.


at landys b-day party, some people


och en till bild från igår ute vid bonfire(n?) kyle(?), lan, luke och jag


Kommentarer
Postat av: Mamma Marie

Vad mycket roliga saker du får vara med på. Som du sa så har du bara tre veckor kvar till jullovet, december brukar ju rusa fram värre än vanligt. Det blir nog dåligt med julpynt här hemma i år men igår tände vi första ljuset i adventsljusstaken och lite glögg blev det också.

Kram Mamma

2009-11-30 @ 07:18:02
Postat av: Karin

Vad roligt du har!!! Vi har satt upp änglar i de små rummen, och en stake i fönstret i allrummet och en stjärna i köket. Och så har jag gjort en kalender med presenter för varje dag till Casper. De får han börja öppna i morgon. Puss, kram och kärlek.

2009-11-30 @ 07:26:26
Postat av: tess

KILLEN I KEPS ÄR JU HELT UNDERBAR. JAG OCH HANSSON ÄR KÄRA! hehe

2009-12-01 @ 00:26:02
URL: http://tessmanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0