dinner with my bff

Kom just hem fran middag med Colleen. Ah vad jag alskar henne. Hon ar helt underbar verkligen. Hon och jag akte till Applebee's och at gott och hade det bra. Pratade om allt mellan himmel och jord och hade en bra stund. Hon ar verkligen som en basta van. Vi kan prata om allt och ha hur kul som helst. Hon staller alltid upp och vill alltid hjalpa till. Hon ar som en stor trygghet, hon finns alltid har nar jag behover henne.

Att bo har och umgas med familjen varje dag och annu mer umgas med Landria varje dag i skolan, efterskolan och ocksa dela rum med henne kan bli lite frustrerande. Visst, jag alskar henne verkligen men det kan bli for mycket vissa stunder. Som nu. Jag blir liskom irriterad pa henne ratt ofta nu for tiden. Ibland nehover jag bara komma bort fran allt kanns det som och da ar Colleen helt underbar. Hon forstar precis allt.

Forutom middagen sa har dagen varit ratt dalig maste jag saga. Saknade allt och alla hemma i sverige igar kvall och det holl defenitivt i sig under dagen. Hoppas att det ar battre imorgon bara och att det inte haller i sig nagon langre period.

Det har ar sista hela veckan av denna trimestern. Nasta vecka ar det exams mandag+tisdag och sen ar det thanksgivinghelg da vi ar lediga resten av den veckan och sen borjar den nya trimestern emd nya classer. Cant wait. Math och engelska ar dom dummaste klasserna jag har, och de flesta ar freshmens vilket gor det annu dummare. Jag har inga vanner i dom klasserna - och jag vill inte ha vanner dar. Alla ar retards. usch, ar jattearg pa alla(fast jag visar det inte). Idag staller sig en kille i math class och viftar med en board pa mig. wtf? Varfor ..... ja ni forstar sma ackliga retrards. Och mitt humor gjorde inte det hela battre.

love


Kommentarer
Postat av: Moster Anne

Life is a rollercoaster just gotta ride it....

Remember Anna "Livet har sina goda stuner".....och eftersom det just är "stunder" så uppskattar man dom desto mer eftersom allt inte är tjolahopp hela tiden. Hang in there! P&K <3

2009-11-17 @ 06:41:23
Postat av: Mamma Marie

Klok moster du har. Livets berg-och dalbana är tuff emellanåt och ibland krävs det hårt arbete för att komma upp på topparna. Tur då att du har ventiler när du är i dalarna.

p&k Mamma

2009-11-17 @ 08:25:08
Postat av: Karin

Ibland är folk retards. Och ibland står man inte ut ens med folk man älskar. Så, du är normal, tack och lov.

Att du älskar Colleen är ju också fullt normalt. Man kan ju knappast låta bli.



Kramisar!!!



2009-11-17 @ 17:42:54
Postat av: Kicki

Ibland får man andas djupt 5 gånger och sedan blunda!

Kicki

Jag vill inte heller hänga med Freshmen-people! :-)

2009-11-18 @ 17:04:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0