coca cola i en julkula

Haha ja, pa walmart har dom allt verkligen. Himla sot ar den, vill inte dricka upp colan liksom. Men kan ju alltid kopa fler, $1 bara.

Igar va det chillerill dag hemma och sen akte jag med landy och livia till deras tennis, vilket jag angrar att jag gjorde da det var dundertrakigt men behovde komma ur sangen sa jag kande att det var ett bra satt liksom. Nar vi kom hem kom kail och amber over och vi at mac&cheese och brod och mandariner, hihi. Varan plan for kvallen var att t-paina(?)/t-pee(?) hus. Det ar alltsa nar man tacker huset, traden och allt sant i toapapper och latjar lite ni vet. Vi akte till walmart och hade lite kul, (pa walmart finns det alltid nagot att gora!) kopte toapapper i lass och plastfolie och julkulorna ocksa + en film, i hennes skor. Akte hem och tittade pa filmen och alla somande men jag och kail drog upp landy och amb och vi gjorde oss redo for vart bus. Akte till millbockers hus och parkerade utanfor uppfarten. Vi ser nagon i fostret och dom tander lampor. fan. Det var kort. Vi aker till lisas hus. Grannarna var fortfarande uppe. Vi aker till taylors hus. Hon har lampor runt hela huset. Vi aker till julianas hus. Yes, det var slackt. Vi gar upp langs vagen upp till huset och kail marker att dom har en sensor sa vi springer tillbaka till bilen och aker ivag. Vi var nu trotta pa detta efter att ha akt runt i tva timmar sa vi aker hemmat och tacker tims(min vardpappas) bil i toapapper och planerar allt for nasta helg. Da ska det bli av pa riktigt, det har vart liksom en check runda. Slocknade kl 4 och vaknade av att amber star och skriker pa mig att jag ska ga upp.

Liksom ni fattar jag inte hela grejen med att gora det dar med pappret men det ar america i guess. Om man blir pakommen far man bota $50 for varje toarulle och om agarna av huset tar upp det i domstol sa kan det ga at pipsvangen. Haha det ar val det som ar det roliga antar jag och att man skulle fa hora om det i skolan i tva veckor ... !

Kail och amber drog precis och har sitter jag. Amy har precis gjort svecka kottbullar, hon ar for sot! och sa har hon graddsas har hemma ocksa - fran ikea! sa det blir en svensk middag idag, wiiie. Nar vi aker till ikea nagongang, (hoppas iaf att vi gor det) snacka om att jag kommer kopa mat. Knackebrod vore himla gott just nu. Senare ska jag traffa colleen(min kontaktperson) ocksa sa det blir mys. Bilder kommer upp senare da de ar pa kails kamera.

love


Kommentarer
Postat av: Karin

Ser fram emot bilder på allt möjligt. Och på er middag, din och Colleens. Det där med böter verkar löjligt, än mer domstol. Men det är klart, vem vill ha huset inlindat i toalettpapper. Marie, när ska vi linda in nåns hus? :oP

2009-11-15 @ 17:51:21
Postat av: Mamma Marie

Var kommer alla galna idéer ifrån, ni verkar ju helt vilda :)

Hoppas att köttbullarna smakade bra och att allt är bra med Colleen.

Kram Mamma

2009-11-16 @ 19:19:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0