Chicago trip

Jag är hemmaaaa! Hade en riktigt bra weekend i Chicago och mycket bilder. Shoppade lite downtown chicago och i det stora köpcentret. Jag, Stevie och Colleen var som galna på gatorna. Och ja det var bara dom jag var med (förutom de andra gullisarna från allegan och vår roommate från Belgien men kommer inte ihåg namnet på flickan dock) för alla andra var helt jättekonstiga och jag och Stevie ville inte prata med dom så vi höll oss ifrån dom. Och helt seriöst, alla var jättejobbiga, trodde dom var tio år, skrek, sjöng och kunde knappt engelska. Usch.

   
Det första vi gjorde var att åka upp i Sears Tower. It was pretty cool. Såg hela Chicago men det bästa var "glasburen" som liksom gick ut från golvet så man såg rakt ner. Ja ni ser ju på bilderna.

   
Sen bar det av till Rainforest Café. Bild på Allegan gruppen, utanför cafét, fishi som lekte i bubblorna och inne på cafét.

   
Stevie and her boyfriend. Juuuuuuuul! Hershey´s Factory and Starbucks.

   
Strörsta donken jag sett! Största händerna jag sett! Och Medieval Times där vi åt middag. Det är som ett tornespel medans man äter och allt är medeltidigt. Man åt med händerna och tittade showen.

   
Idag, söndag, åkte vi till Woodfield Mall, första bilden alltså. Sjukt stort och tomten var även där och hade en mysig stund med alla små barn. Colleen bjöd på lunch på The cheesecake Factory. Till efterrätt blev det såklart cheesecake och det var den bästa ever. Colleen tog en med coconut, himmel och jord! 

Sen åkte vi hem. Love

Kommentarer
Postat av: Moster Anne

Fy fabian för glasburen! Det måste ha varit ganska läskigt :O

2009-11-23 @ 08:30:43
Postat av: Mamma Marie

Vilken tur att du åkte till slut. Låter som att det var en lyckad helg. Tror inte att jag skulle våga stå i glasburen.

Lycka till med exams.

Kram Mamma

2009-11-23 @ 11:10:25
Postat av: Pappi

så ska det se ut, du ser ut att trivas på höga höjder, hihii,,,,,,,

2009-11-23 @ 14:54:30
Postat av: Kicki

Häftigt! Snygga bilder: tycker Hoflings

2009-11-23 @ 18:54:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0